مدیر حج و زیارت استان فارس خبر داد؛

ثبت نام ۲۲ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین در فارس

مدیر حج و زیارت استان فارس از نام نویسی ۲۲ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه صدور ویزا تنها از طریق کنسولگری انجام می شود، گفت: تاکنون 22 هزار نفر در استان فارس برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کردند و ۸ هزار ویزا در استان فارس برای زائران اربعین صادر شده است.

وی با بیان اینکه استان فارس پس از تهران بیشترین تعداد ثبت نامی را تاکنون داشته است، افزود: روادیدهای زائران به صورت انفرادی صادر می‌شود، از علاقمندان تقاضا می‌شود تا برای دریافت روادید دو قطعه عکس به همراه گذرنامه با داشتن حداقل ۶ ماه اعتبار را به دفاتر مجاز زیارتی که آدرس آنان در سایت fars.haj.irموجود است، مراجعه کنند.

زینلی ادامه داد: ثبت‌نام مردم تنها از طریق ۱۴۰ دفتر مجاز زیارتی که توسط حج و زیارت اعلام شده است، انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مردمی به کنسولگری نیست.

مدیر حج و زیارت استان فارس با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین، تصریح کرد: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

صدور ۸ هزار ویزای زائران اربعین حسینی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار