همه دار و ندار شفر در استقلال/ کار سخت پیرمرد آلمانی در ایران

تیم فوتبال استقلال در حال حاضر از شرایط مناسبی برخوردار نیست و شفر آلمانی برای بهبود وضعیت آبی پوشان پایتخت راه دشواری را در پیش دارد.

همه دارو ندار شفر در استقلال/ کار سخت پیرمرد آلمانی در ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  تيم فوتبال استقلال در حالى با سرمربيگرى شفر به مصاف تيم فولاد در هفته نهم رقابت هاى ليگ برتر رفت كه در نهايت آبى پوشان تنها با كسب يك امتياز بازى را به پايان رساندند.

وينفرد شفر سرمربى جديد استقلالى ها در نخستین گام خود نتوانست آبى پوشان را به روزهاى اوج برساند و به كسب يك امتياز تيمش بسنده كرد.

البته خيلى از مديران استقلال و پيشكسوتان اين تيم به اين اميد داشتند كه شفر ٦٧ ساله در اولين حضورش ،استقلال را به پيروزى مى رساند كه در نهايت اين امر صورت نگرفت و شفر همچنان روند كند آبى ها را ادامه داد تا همچنان استقلال در وضعيت بحرانی بماند.

با وجود اين، برخى از پيشكسوتان هم اعلام كرده اند كه بايد به شفر فرصت داده شود تا او بتواند عملكرد خوبى را با آبى ها به نمايش بگذارد.

از طرفى بازى روز گذشته استقلالى ها اين نويد را مى داد كه حضور شفر پس از منصوريان باعث تغييرات مثبتى در اين تيم شده است و هافبكان و مدافعان نقش قابل توجهى در ديدار مقابل فولاد داشتند و به نظر تنها ضعف استقلال همچنان تغذيه نشدن هافبك هاى كنار و در نتيجه گل نزدن است كه شفر بايد به اين ٢ اصل بيش از پيش توجه كند.

 همچنين در بازى روز گذشته استرس زياد در بازيكنان استقلال موج مى زد و به طور حتم شفر بايد ابتدا روى اين مساله بيشتر كار كند چرا كه استرس زياد باعث مى شود آبى پوشان عملكرد خوبى را از خود به نمايش نگذارند.

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی استقلال با حضور شفر گفت: بازی که  از استقلالی ها مقابل تیم فولاد نظاره گر بودیم ضعیف ترین بازی آبی پوشان بود. البته استقلال از ابتدای فصل بازی های ضعیفی را به نمایش گذاشته بود اما بازی آنها مقابل فولاد از تمامی بازی های دیگر ضعیف تر بود و حتی می توان لقب ضعیف ترین بازی لیگ را نیز به آن داد.

او ادامه داد: اینکه منتظر باشیم تا شفر در این یکی دو هفته معجزه کند امکان پذیر نخواهد بود و حتی ما شوکی که باید از طرف شفر در تیم می دیدیم را نظاره گر نبودیم. از شوک جدید هیچ خبری نبود.

بیانی افزود: با وجود کارنامه نسبتا خوب شفر فکر نمی کنم او بتواند به استقلال کمک کند و تحولی را در این تیم ایجاد کند. مدیران استقلال هم فقط در نظر داشتند یک مربی خارجی را به کادر تیمشان اضافه کنند تا به نوعی هواداران را آرام کنند .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از طرفی سن و سال یک مربی برای حضور در تیم هم مهم است و با توجه به سن و سالی که شفر دارد فکر می کنم کار برای او در استقلال با مشکل همراه باشد. فکر می کردم تجربه شفر باعث می شود تیم استقلال از بحران خارج شود اما چنین چیزی را به چشم ندیدم.امیدوارم استقلال در روز های آتی از بحرانی که در آن غرق شده خارج شود و شفر بتواند این کار را انجام دهد.

 انتهای پیام/

وضعیت استقلال با هدایت شفر چه خواهد شد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
تيمي كه تو جذب بازيكن ضعيف عمل كرده حالا مربي با دست خالي چي كار ميخاد بكنه.
كف دست كه مو نداره .حالا تو تونستي مو بكن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
افتخاری بره همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
بابا ای ول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
استقلال نیاز به تغییر هیئت مدیره داشت تا سرمربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
شفر مو طلايي سرور لنگيايي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
چه جالب خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
شیشفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
6فر
Iran (Islamic Republic of)
آبي
۱۵:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترين و كهن ترين باشگاه ايراني هنوز كمپ فوتبال و زمين مناسب نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
فقط استقلال مهم است.
زنده باد استقلال و استقلالی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
سن و سال شفر رو با سن و سال کی روش مقایسه کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
شفر گفت تیم نه از نظر بدنی اماده است نه از نظر فکری و حتی شوت زدن هم بلد نیستند.چه برسد به اجرای تاکتیک و حرکات بدون توپ.این فاجعه فوتبال ایران با مربیان داخلیست .باید قبول کنیم ما مربی داخلی حرفه ای نداریم.همش فوتبال محلی قدیم خودمونه.ولی کمی با هزینه بیشتر
آخرین اخبار