ناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصمیمی برای جدایی دو جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا وجود ندارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تصمیمی برای جدایی دو جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا وجود ندارد.

درشورای تصمیم‌گیری اصلاح‌طلبان تصمیمی برای جدایی دو جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا وجود ندارد.عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اظهار کرد: اصلاح‌طلبان تصمیمی برای تغییر ائتلافی که از سال 92 شکل گرفته است ندارند و تلاش این جریان این است که منسجم‌تر و گسترده‌تر بتوانند با طرفداران دولت و اصولگرایان معتدل روابط مناسبی داشته باشند.

وی افزود: انتخابات مهم مجلس در پیش است که اهمیت آن حتی از انتخابات سال 1400 نیز بیشتر است، بنابراین در شورای اصلاح‌طلبان تصمیمی برای جدایی دو جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا وجود ندارد.

ناصری تصریح کرد: سیاست جریان اصلاحات بر روند حمایت از روحانیون و گسترش ائتلافی است که شکل گرفته است؛ چرا که در شرایط حساس امروز موقعیت بین‌المللی ایران حساس‌تر شده و باید اتحاد و انسجام جریان‌های سیاسی مستحکم‌تر شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: لذا دلیلی برای جدایی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان وجود ندارد، اگرچه برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب به عملکردهای دولت انتقاد دارند، اما کماکان آنرا مورد حمایت قرار می‌دهند.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: تعیین کننده سرنوشت کشور مردم هستند و اگر هر ائتلافی شکل گیرد، در نهایت جریان اصلاحات هیچ‌گاه هویت اصلاح‌طلبانه خود را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهند.

انتهای پیام/

 

ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار