به مناسبت هفته پارالمپیک؛

اهدای یک قطعه زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان به فدراسیون جانبازان و معلولان

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از اهدای یک قطعه زمین به فدراسیون جانبازان و معلولان به مناسبت هفته پارالمپیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با رادیو با گرامی داشت روز پارالمپیک گفت: قطعه ای زمین را برای احداث کمپ ورزش معلولان در اختیار فدراسیون جانبازان و معلولان قرار داده ایم. این زمین در استادیوم تختی قرار دارد. امیدواریم به زودی این کمپ ساخته شود. ضمن این که در هفته تربیت بدنی قرار داریم، پنج شنبه این هفته تمام باشگاه های ورزشی خدمات رایگان به مردم ارائه می دهند.

او درباره نظارت اداره کل بر فعالیت های باشگاه ها گفت: انجام صحیح فعالیت های باشگاه ها به ویژه باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام یکی از دغدغه های مهم اداره کل است. به همین منظور اداره کل با پرداختن به سه بخش این موضوع را دنبال می کند. ابتدا روشنگری و اطلاع رسانی درباره مواد نیروزای غیر مجاز، دوم نظارت بر عملکرد باشگاه ها و سوم برخورد با باشگاه های متخلف در دستور کار است.

او افزود: عده ای سودجو از علاقمندی ورزشکاران به رشته بدنسازی سوء استفاده می کنند و با استفاده از جوء ایجاد شده داروهای غیرمجاز را در اختیار ورزشکاران قرار می دهند و باعث آسیب های جدی به قلب و کبد آن ها می رساند.

گل محمدی ادامه داد: مدتی است کلاس های بازآموزی برای مدیران باشگاه ها برگزار می شود. ضمن این که آذر ماه نیز سمیناری با موضوع ماد نیروزای غیرمجاز برای باشگاه های تهران برگزار می شود. سال گذشته 120 باشگاه متخلف پلپ شدند.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره باشگاه های بدنسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار