سرپرست پلیس امنیت فارس:

زائران عروسک و اسباب بازی‌های باطری دار از افراد ناشناس دریافت نکنند

سرپرست پلیس امنیت استان فارس در خصوص دریافت عروسک و اسباب بازی‌های باطری دار از افراد ناشناس به زائران هشدار داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملک زاده سرپرست پلیس امنیت استان فارس با هشدار به زائران برای تامین امنیت خودشان در طول سفر، گفت: زائران ایرانی از پذیرفتن امانات وحمل بسته‌های مشکوک خودداری واز خوردن یا آشامیدن مواد غذایی یا مایعات بدون شناسایی و معرفی ازسوی مسئولان کاروان خودداری کنند.

سرپرست پلیس امنیت فارش ادامه داد: زائران از دریافت رایگان یا خرید اسباب بازی‌های کنترلی و عروسک باطری دار در طول مسیر پیاده روی خودداری کنند.

وی ادامه داد: زائران ایرانی فقط با گذرنامه و گرفتن ویزا از مبادی رسمی و قانونی می‌توانند برای زیارت اربعین وارد عراق شوند. بر اساس تفاهم نامه ایران‌با کشور عراق سفر زائران ایرانی بدون داشتن گذرنامه و ویزا امکان پذیر نیست و برخورد پلیس در این ارتباط جدی است.

وی ادامه داد: زائرانی که تصمیم دارند به کربلا بروند، هرچه زودتر برای گرفتن گذرنامه از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.

به گفته سرپرست پلیس امنیت استان فارس، دستگاه قضایی در صورت وقوع رفتاری‌های غیرقانونی و ارتکاب جرائم و تلاش برای عبور غیرقانونی از مرز یا اقامت بیش از مدت قانونی ویزا (مندرج درگذرنامه) در کشور عراق از سوی اتباع ایرانی، به این مسائل رسیدگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس تامین امنیت زائران است، تاکید کرد: براساس اعلام ستاد اربعین حسینی مرز‌های خسروی، مهران، چزابه، شلمچه، در اختیار زائران اربعین است و آنها می‌توانند از این مرز‌ها برای ورود به عراق در ایام اربعین استفاده کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ن

هشدار درباره خرید عروسک و اسباب بازی‌های باطری دار در عراق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار