افتتاح پروژه‌های ورزشی در مدارس زنجان همزمان با هفته تربیت‌بدنی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی پروژه‌های ورزشی مختلفی در مدارس استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح پروژه‌های ورزشی در مدارس زنجان همزمان با هفته تربیت‌بدنی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت::۲۶ مهر تا دوم آبان‌ماه با عنوان بزرگداشت هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است که به این مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی، در سطح مدارس و با تصویب شورای مدرسه و همکاری شورای دانش‌آموزی برگزار می‌شود، عنوان کرد: اجرای منظم ورزش صبحگاهی و آغازین و اجرای مسابقات ورزشی داخل کلاس‌ها و بین کلاسی با همکاری آموزگاران و معلمان تربیت بدنی در این هفته برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای مسابقات دوستانه رفت و برگشت و چند جانبه با مدارس همجوار با رعایت مقررات و رضایت اولیا خبر داد و گفت: انجام بازی‌های بومی، محلی، طناب‌زنی و رقابت‌های ورزشی ابتکاری در سطح مدرسه و همایش‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، صحرانوردی و ... با رعایت ملاحظات لازم به همراه خانواده برگزار می‌شود.

تاراسی با بیان اینکه معرفی و تجلیل از دانش‌آموزان ورزشکار مختلف به اخلاق اسلامی صاحب عنوان مدرسه در مراسم صبحگاهی طی هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: دعوت از مسؤولان و سخنران در جلسه انجمن اولیا برای بیان نقش تربیت بدنی در مراقبت از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان دیگر برنامه این هفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری اردو‌های ورزشی و بازدید از ورزشگاه‌ها با رعایت مقررات اردویی دیگر برنامه پیش‌بینی شده برای هفته تربیت بدنی است، ادامه داد: هماهنگی برای ارزیابی ساختار قامتی دانش‌آموزان در مراکز حرکات اصلاحی استان و منطقه پیش‌بینی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از انجام افتتاحیه المپیاد ورزشی و تقدیر از خیرین ورزشیار همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات و رقابت‌های ورزشی ویژه دانش‌آموزان و متناسب با این ایام و برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و معلمان تربیت‌بدنی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در مدارس است.

وی از افتتاح پروژه‌های ورزشی همزمان با هفته تربیت‌بدنی یاد کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه عرضه دستاوردها، اثرات، رسانه‌های آموزشی، کتب و محصولات ورزشی و هماهنگی برای ارزیابی ساختار قامتی کارکنان در مراکز حرکات اصلاحی استان و منطقه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
انتهای پیام/ر


برنامه‌های هفته‌ی تربیت بدنی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.