سبحانی‌نیا به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برگزاری کنگره کانون نمایندگان ادوار در آذر سال جاری

دبیرکل کانون نمایندگان ادوار از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در آذر سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا دبیرکل کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در آذرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون جدید فعالیت احزاب و تشکل‌ها، باید تمامی احزاب کنگره برگزار و در چارچوب تدوین شده تشکیلات خود را با قانون هماهنگ کنند.

وی ادامه داد: هفته آینده نشست هیئت رئیسه کانون نمایندگان ادوار برگزار می‌شود و در مورد نحوه برگزاری کنگره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سبحانی نیا درباره دفاتر استانی کانون نمایندگان ادوار گفت: عملا تمامی نمایندگان ادوار شهرستان‌ها و نمایندگان فعلی عضو کانون نمایندگان محسوب می‌شوند و این کانون تشکیلات مردمی دامنه‌دار نیست که اعضایش را مردم تشکیل دهند.

شایان ذکر است که کانون نمایندگان ادوار تشکلی غیرتجاری – غیر انتفاعی و دارای شخصیت حقوقی است. این تشکل با اهدافی همچون تلاش در راستای پاسداری از جایگاه والای کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، نهادینه کردن و رعایت شئون و تأمینات مسئولیت نمایندگی مجلس چه در دوره تصدی و چه پس از آن، اقدام به پژوهش در زمینه منزلت اجتماعی مجلس ، شناخت مسائل و مشکلات مردم، ارائه پیشنهاد برای افزایش کارآیی مجلس و همکاری با دستگاه‌های ستادی و اجرایی کشور، ارائه پیشنهادها و طرح‌های مشورتی تأسیس شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار