برپایی ۴ ایستگاه پلیس ویژه اربعین در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت:در ایام اربعین امسال ۴ ایستگاه موقت پلیس در مسیر تردد زائران در شهرستان ایوان برپا می شود.

برپایی ۴ ایستگاه پلیس ویژه اربعین در ایوان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سعید عالی پوربیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم جهت تسهیل تردد زائران حسینی(ع) در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

وی اظهارکرد:معایب اربعین سال گذشته احصا گردیده و امسال با افزایش پاسگاه های سیار و گشت ها در محل تردد زائران در تلاش هستیم که امنیت انتظامی و ترافیکی صد در صدی برای این عزیزان ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان افزود:برای امسال علاوه بر پاسگاه ها و کلانتریهای ثابت،۴ پاسگاه موقت برای ایام اربعین حسینی (ع) در محورهای اصلی محل تردد زائران جهت تسهیل در عبور و مرور آن ها برپا خواهد شد.

عالی پور اضافه کرد:برای تسهیل تردد زائران در سطح شهر و رفع ترافیک جلساتی را با امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولان ادارات و نهادها برگزار و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ تا ترافیک شهری در ایام اربعین به حداقل ممکن برسد.

 وی ادامه داد:هماهنگی های لازم با نهادها و سازمانهای مرتبط برای وحدت رویه در ارائه خدمات رسانی درخصوص خدمات رفاهی،پزشکی و انتظامی درمسیر زائران جهت برپایی ایستگاههای صلواتی،امدادی و... صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از مردم،خیرین و نهادهایی که قصد برپایی موکب را دارند خواست جهت برپایی موکب ها در سطح شهر با پلیس هماهنگی کنند تا باعث ترافیک و ایجاد مزاحمت برای شهروندان نشود.

انتهای پیام/د

برپایی 4 ایستگاه پلیس در ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.