دکتر علی عسکری:

جبهه مقاومت به لطف خدا همیشه در مسیر رشد و پیشرفت است

رئیس رسانه ملی گفت: ما و دوستانمان از نقطه صفر شروع كردیم اما هم اینک جبهه مقاومت و رسانه‌های آن در مسیر پیشرفت قرار دارند.

جبهه مقاومت به لطف خدا همیشه در مسیر رشد و پیشرفت استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه‌ملی؛ دكتر عسكری رئیس رسانه ملی در دیدار تعدادی از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در بیروت افزود: نظام سلطه و در راس آن آمریكا، همواره در نهایت خشم خواسته است از یك طرف جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را و از طرف دیگر، حزب‌الله و نیروهای مقاومت را نابود كند، اما همواره تلاش‌هایش به شكست منتهی شده است. وی تاكید كرد: این به دلیل لطف خداوند و نیروهای مخلص، مبارز و مقاومی است كه در صحنه حضور دارند، به ویژه سیدحسن‌نصرالله كه در كنار رهبر انقلاب، دلاورانه این جریان را اداره می‌كند و ما خدا را شاكریم. رئیس سازمان صدا و سیما، رشد و پیشرفت شبكه‌های مختلف زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را افتخارآمیز توصیف و تصریح كرد: گزارش‌هایی كه امشب من شنیده‌ام واقعا باعث افتخار است و باید دست تك‌تك این عزیزان را بوسید.

رئیس رسانه ملی نقش جبهه مقاومت و رسانه‌های جبهه مقاومت را در پیشرفت این جبهه غیرقابل انكار دانست و افزود: ما با تمام قوا، با خانواده صدا و سیما به عنوان عضو كوچكی از رسانه‌های جبهه مقاومت در كنار شما دوستان هستیم و همواره تلاش می‌كنیم با كمك هم به نقطه مطلوب برسیم. در آغاز این نشست مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت گزارشی از روند فعالیت‌های خود ارائه كردند.

گفتنی است، 210 رسانه از 35 كشور و با ده زبان زنده دنیا، عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی هستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار