پلمپ کشتارگاه غیر مجاز در پیرانشهر

یک واحد کشتارگاه غیر مجاز دام درشهرستان پیرانشهر پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حمید فیضی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر در:یک واحد کشتارگاه غیر مجاز دام درشهرستان پیرانشهر به دلیل کشتار غیر مجاز و تخلف بهداشتی پلمپ شد.وی افزود در بازدید سرزده از محل دامداری در حومه شهر پیرانشهر که به صورت غیر مجاز نسبت به احداث محل کشتار دام اقدام نموده بود، مشاهده گردید سه راس دام سبک در محل دامداری کشتار شده است .  لذا در راستای حفظ بهداشت عمومی جامعه  و ارتقاء بهداشت عمومی ،  شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر با پیگیریهای انجام یافته و ، با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی با حکم دادستان شهرستان پیرانشهر سالن  کشتارگاه غیر مجاز  پلمپ و تعطیل گردید . و گوشت­های غیر مجاز از چرخه مصرف خارج و معدوم سازی گردید.

 دکتر فیضی گفت: بر اساس برنامه های سازمان دامپزشکی کشور کلیه کشتارگاه های سنتی به لحاظ دارا نبودن شرایط لازم بهداشتی بایستی در کشتارگاههای صنعتی تجمیع گردند. تا استاندارد های بهداشتی در تولید و استحصال گوشت رعایت شده و سلامتی مصرف کنندگان تضمین گردد .

 وی ضمن قدردانی از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی ، مراتب را با شماره تلفن44222495 و یا 1512 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

کشتارگاه غیر مجاز در پیرانشهر پلمپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.