پاشازاده: داور چهارم ناظم مدرسه نیست که به من سیلی بزند

سرمربی تیم نساجی گفت:به نظرم اخراجم در این بازی کاملا اشتباه بودمن در آن صحنه معتقدم که اصلا اتفاق خاصی رخ نداد.

پاشازاده: فقط به داور گفتم به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی پاشازاده پس از شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: ما نه تنها بازی خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم بلکه بازیکنانمان هم تجربه بسیار ارزنده ای را کسب کردند. ما در نیمه اول بازیکنانمان نتوانستند آن چنان که باید بازی خوبی را انجام دهند.اما در نیمه دوم با صحبت هایی که با بازیکنان انجام دادیم توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم.

او ادامه داد:در ضمن مشکلاتی هم در زمین برای بازیکنانمان بوجود آمد که اگر آنها نبود مطمئنم بازی آسان تری را مقابل استقلال انجام می دادیم.

سرمربی تیم نساجی درباره اخراجش از سوی داور در نیمه دوم گفت:به نظرم اخراجم در این بازی کاملا اشتباه بود.من در آن صحنه معتقدم که اصلا اتفاق خاصی رخ نداد و به داور گفتم توپی که هم به دست بازیکن ما برخورد کرده و هم بازیکن حریف کجاش اخراج دارد.باز هم می گویم من واقعاً چیزی نگفتم و فقط گفتم: «اِ». داور کاری را کرد که باید انجام می‌داد.متاسفانه داور چهارم از اول بازی همش به من تذکر می داد که از محوطه فنی خارج نشوم.به نظر من داور چهارم ناظم مدرسه نیست که به من سیلی بزند پرده گوشم پاره شود.خوب نیست زیبایی فوتبال را خراب کنیم.

او در خصوص اینکه بعد از اخراج حاضر نمی‌شد زمین را ترک کند بیان کرد: من فقط از داور توضیح می‌خواستم که دلیل اخراج من چه بوده است و من می‌خواستم که این را به من بگوید.

پاشازاده درباره شرایط این روزهای تیم استقلال گفت: من همیشه تمرکزم صد درصد روی تیم خودم است و الان نمی توانم چیز خاصی بگویم زیرا باید اول از همه فیلم بازی را ببینم پس از آن اظهار نظر کنم.

سرمربی تیم نساجی درباره حضور هوداران نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: واقعا دستشان درد نکند که تیم ما را در این بازی سخت حمایت کردند.بعید می دانم که در سراسر نقاط دنیا همچین تماشاگران خونگرمی وجود داشته باشد.خود شما دیدید که هواداران از کجا به اینجا آمدند و بدون هیچ مشکلی تنها تیم خودشان را تشویق کردند.

انتهای پیام/

اظهارات پاشازاده در مورد شرایط بازی نساجی و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار