خادم پور: هیچکس پاسخگوی بازیکنان باغیرت نفت نیست

مدافع تیم فوتبال نفت طلائیه گفت: وضعیت خوبی در لیگ برتر داریم، اما هیچکس پاسخگوی بازیکنان باغیرت تیم ما نیست.

خادم پور: هیچکس پاسخگوی بازیکنان باغیرت نفت نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سینا خادم پور درباره شکست نفت طلائیه مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار گرفتیم. در نیمه اول هم خوب پیش رفتیم و دفاع کردیم. در نیمه دوم هم فوتبال پایاپایی ارائه کرده و دنبال گلزنی در ضدحملات بودیم.

او ادامه داد: داور می‌توانست برای پرسپولیس پنالتی نگیرد. در این صورت فرصت داشتیم بازی را مساوی کنیم و به وقت‌های اضافه بکشانیم. با این وجود برای بهبود جایگاهمان در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

خادم پور درباره اظهار نظر حمید درخشان مبنی بر تغییر و تحول فهرست بازیکنان نفت طلائیه در نیم فصل اظهار کرد: چنین چیزی نیست. درخشان نگفته است دنبال بیرون انداختن کسی یا اضافه کردن بازیکن به نفت است. تا آخر فصل با همین نفرات ادامه می‌دهیم، اما از باشگاه می‌خواهیم تکلیفمان را روشن کند.

او ادامه داد: برخی بازیکنان در پایان هفته دهم هنوز ۱۰ درصد قراردادشان را هم دریافت نکرده‌اند. هیچکس پاسخگوی بازیکنان نفت نیست و آن‌ها غیرتی بازی می‌کنند. وضعیت خوبی در جدول لیگ داریم و به رده بهتری هم می‌رسیم، اما باید بدانیم با چه کسی طرفیم؟ اکنون ۱۰ درصد قراردادم را گرفته ام و از مسئولان باشگاه می‌خواهم تکلیف را مشخص کنند.

مدافع تیم نفت طلائیه درمورد اینکه آیا تمایل دارد با درخشش در این تیم به استقلال بازگردد یا خیر، گفت: امسال تمام تلاشم را برای نفت می‌کنم و در خدمت این تیم هستم، اما می‌خواهم سال بعد با قدرت به استقلال برگردم.

انتهای پیام/

اظهارات سینا خادم پور پس از دیدار پرسپولیس و نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار