قهرمانی تیم مسجدسلیمان در مسابقات اسپوکس بانوان خوزستان

مسئول کمیته اسپوکس هیات انجمن‌های ورزشی استان خوزستان از پایان رقابت‌های اسپوکس بانوان استان با قهرمانی تیم مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین رحمانی، مسئول کمیته اسپوکس هیات انجمن‌های ورزشی استان خوزستان گفت: مسابقات اسپوکس بانوان استان 27 مهرماه در شهرستان هفتکل برگزار شد.

وی با اشاره به تیم‌های برتر این دوره از مسابقات، بیان داشت: تیم مسجدسلیمان به مقام قهرمانی رسید، هفتکل نایب ‌قهرمان شد و تیم دانش‌آموزی هفتکل مقام سوم را به دست آورد.

رحمانی تصریح کرد: باتوجه به مسابقات کشوری پیش‌رو، نفرات برتر رقابت‌های استانی در اردوی تیم استان که 26 آبان‌ماه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مسئول کمیته اسپوکس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان افزود: چند ماهی است که از راه‌اندازی این رشته در استان می‌گذرد و با توجه به فعالیت‌‌های صورت گرفته در این مدت، 2 بانوی خوزستانی موفق به کسب مدال در مسابقات کشوری شده‌اند.

ورزش اسپوکس برگرفته از انواع ابزارهای جنگی و غیرجنگی ایران باستان به شکل شمشیر ایمن (اسفنجی) است. این رشته ورزشی از تحرک بالایی برخوردار بوده و نیاز به سرعت، هوشیاری و قدرت دارد. ورزشکاران این رشته با حضور در تمرینات ویژه ارتقا سطح آمادگی جسمانی، استقامت، چابکی، سرعت و هشیاری، قادر به حضور در رقابت‌های قهرمانی و همگانی این رشته خواهند بود. با توجه به طراحی ساده این رشته اسپوکس، حضور در آن محدودیت سنی و جنسی ندارد.

انتهای پیام/گ

پایان اسپوکس بانوان با معرفی برترین ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار