رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز خبر داد؛

توزیع ناعادلانه زیرساخت‌های ورزشی در فارس

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز گفت: توزیع زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف شیراز ناعادلانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لیلا دودمان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای ورزش را یکی از پایه‌های توسعه ورزش معرفی کرد و افزود: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی همچون سالن‌های ورزشی عادلانه در مناطق مختلف شیراز توزیع نشده و در حالی که در مناطق بالای شهر و مرفه نشین شهر با تجمع سالن‌های ورزشی روبه‌رو هستیم، اما در قسمت‌های جنوبی و متوسط شهر بدون سالن‌های ورزشی پیشرفته هستیم.

دودمان با اشاره به دریافت هزینه‌های گزاف در باشگاه‌های ورزشی خصوصی که پرداخت آنان برای همه اقشار جامعه ممکن نیست، ادامه داد: مسئولان مرتبط باید زیرساخت‌های مورد نیاز مردم را در مناطق مختلف شیراز با هزینه‌های کمتر در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان که پنجشنبه ۴ آبان ماه در سالن ورزشی پایداری شیراز برگزار می‌شود، گفت: ورزش گرچه برای همه افراد جامعه لازم است، اما برای بانوان ضرورت بیشتری دارد و برگزاری چنین برنامه‌هایی با محوریت زنان از اولویت‌های شورای اسلامی شهر شیراز است.

دودمان اظهار داشت: سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان به صورت ایستگاهی در ۸ رده سنی از زیر ۲۰ سال تا رده ۵۱ سال به بالا بر پا می‌شود و در پایان این مسابقات از هر رده سنی، سه نفر برگزیده می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: بانوان شیرازی تا روز برگزاری این مسابقات فرصت دارند تا با حضور در فرهنگسرا‌های شهرداری شیراز نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

توزیع ناعادلانه زیرساخت‌های ورزشی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.