حسینی شاهرودی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عدم رعایت قوانین در واگذاری‌ها توسط سازمان خصوصی سازی به ورشکستگی منجر شده است

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت:عدم رعایت قوانین در واگذاری‌ها توسط سازمان خصوصی سازی به ورشکستگی منجر شده است.

عدم رعایت قوانین در واگذاری‌ها توسط سازمان خصوصی سازی ورشکستگی را در بخش خصوص رقم زده استسید حسین حسینی شاهرودی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی گفت:پیشنهادی با امضای تعدادی از نمایندگان به منظور تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی به مجلس واصل و برابر آیین نامه به کمیسیون اقتصادی واصل شد.

وی افزود: این تحقیق و تفحص محور‌های زیادی دارد و ما شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از تحقیق و تفحص‌ها از شرکت‌های واگذار شده مربوط به سازمان خصوصی سازی است مانند بحث پالایشگاه‌ها، معادن و... می شود.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی یک تحقیق و تفحص عام از این سازمان درباره تصمیمات اخذ شده در آن در حوزه واگذاری است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی بیان کرد:بیشتر مشکلات این حوزه عبارتند از عدم رعایت قوانین در واگذاری، قیمت گذاری ها، کارشناسی‌های انجام شده وعدم کارآمدی واگذاری‌ها که منجر به تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران شده است.


وی ادامه داد:ما در خصوصی سازی به دنبال رونق تولید بودیم، اما اکنون چنین امری مشاهده نمیشود بلکه شاهد ورشکستگی‌های از پیش تعین شده و واقعی در بسیاری از واگذاری‌ها هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
این روزها اگه قانون ورعایت کنی یه جور بی قانونیه هزاران برچسب بهت بزنند
آخرین اخبار