ضبط و معدوم سازی بیش از 450 کیلو گرم فرآورده خام دامی در بافق

کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق از ضبط و معدوم سازی بیش از 450 کیلو گرم فراورده خام دامی در بافق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سالاری کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق از ضبط و معدوم سازی بیش از 450 کیلو گرم فراورده خام دامی در بافق خبر داد و گفت: طی بازدیدهای دوره ای صورت گرفته ازسوی  بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی بافق از مراکزعرضه و فروش فراورده های خام دامی از جمله قصابی ها، مرغ فروشی ها و کشتارگاه دام بیش از 450 کیلو گرم انواع فراورده های گوشتی آلوده، بدون لیبل و تاریخ مصرف گذشته ضبط و پس از انجام آزمایشات لازم از نظر بار میکروبی معدوم شد.

سالاری با اشاره به انجام بازرسی های مستمر بازرسان دامپزشکی افزود: برای اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی، این شبکه بازدید های مکرری در ساعات اداری و غیر اداری از این مراکز انجام می دهد و با هر گونه تخلف بهداشتی به صورت جدی از طریق مراجع قضایی برخورد می کند.

وی از عموم شهروندان درخواست نمود: فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه نمایند و در هنگام خرید به داشتن کد پروانه بهداشتی و بهره برداری از اداره کل دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند.

سالاری همکاری مردم در این زمینه را ضروری دانست و گفت: همکاری مردم با شبکه دامپزشکی در برخورد با متخلفان بهداشتی، زمینه ساز امنیت غذایی و سلامت همشهریان خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دراین خصوص، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شبکه دامپزشکی شهرستان 32437312 گزارش نمایند.

انتهای پیام/ی

فراورده های گوشتی آلوده دربافق معدوم شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار