بهاروند: دربی پایتخت مانند دیگر بازی ها است/ ساکت، حکم مسلمان و غفوری را ابلاغ نکرده است

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره دربی 85 بیان کرد: شهرآورد میان استقلال تهران و پرسپولیس، دیداری است، مانند بازی های دیگر که اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره دربی 85 بیان کرد: شهرآورد میان استقلال تهران و پرسپولیس، یک دیداری است، مانند بازی های دیگر که اهمیت زیادی دارد. در چند استان دربی داریم و حساسترین آن دربی پایتخت است. امیدوارم این دربی هم مانند دربی فصل گذشته پرگل و زیبا شود و هوادارانی که به ورزشگاه می آیند از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

او افزود: بلیت فروشی هم برعهده باشگاه پرسپولیس است و دیگر سامانه بلیت فروشی قبلی دخالتی در فروش بلیت ندارد و اگر باشگاه ها خودشان می خواهند با یک شرکتی قرارداد ببندد، شخصی است و به ما مربوط نمی شود.

بهاروند در خصوص احتمال شکایت این سامانه از سازمان لیگ هم گفت: : این حق قانونی آنها است و نمی‌توانیم جلوی کسی را بگیریم که شکایت نکند. الان بلیت‌فروشی بر عهده باشگاه‌ها است و باشگاه می‌تواند با هر شرکتی که می‌خواهد قرارداد ببندد. ما الان این کار را بر عهده باشگاه‌ها گذاشته‌ایم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا ابلاغیه کمیته اخلاق برای جلوگیری از بازی محسن مسلمان و وریا غفوری به سازمان لیگ رسیده است یا خیر، اظهار کرد: هنوز هیچ دستوری برای جلوگیری از بازی این 2 بازیکن دریافت نکردیم و آنها می‌توانند در دربی حضور یابند. بازی کنند. دبیر کل فدراسیون فوتبال هنوز نامه ای برای بازی نکردن مسلمان و غفوری برای ما ارسال نکرده است و اگر تا صبح بازی نیز ساکت نامه ای به ما ارسال کند، جلوی بازی کردن این 2 بازیکن را می گیریم.

او در خصوص رعایت حق میزبانی در دادن سکوهای ورزشگاه به تماشاگران استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند ماهی است که درصدد هستیم تا میزبانی ها در دربی را 90 به 10 کنیم و یکشنبه نیز قرار است مصوب کنیم. البته این کار نیازی به مصوبه ندارد و قطعا در سال آینده قانون 90 به 10 را در دربی اجرایی کنیم.

بهاروند درباره سیستم TMS داخلی و جلوگیری از به وجود آمدن اشتباه در ثبت قراردادها گفت: سیستم TMS دیگر به سازمان لیگ مربوط نمی‌شود و  این کار مربوط به بخشی از فدراسیون فوتبال است که باید این کار را انجام دهد. منتظر هستیم تا نرم افزار را به ایران بیاورند و کارگروهی تشکیل شده که این کار را اجرا کند.

رئیس سازمان لیگ درباره درآمد باشگاه‌ ها از تبلیغات محیطی اظهار کرد: درصدد هستیم تا پول تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها دهیم و  قرارداد هم مربوط به سال‌های گذشته است که ۶۵ میلیارد تومان ارزش دارد. هنوز به تیمی پولی پرداخت نشده است، چون پولی دریافت نکرده‌ایم و وقتی پول را بدهند به استقلال و پرسپولیس هم می‌دهیم. حساب‌های ما مسدود است و قرار شده ابن هفته با دستور وزیر اقتصاد  بازشود.

بهاروند در پایان درباره قیمت‌گذاری بلیت مسابقات لیگ برتر توسط باشگاه‌ها گفت: باشگاه نمی‌تواند به صورت دلخواه قیمت‌ها را زیاد کند و برای افزایش قیمت‌ها باید مصوبه سازمان لیگ را داشته باشند. حتما باید موافقت سازمان لیگ را جلب کنند و در غیر اینصورت این اتفاق رخ نمی دهد.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ درباره بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
میگن جرایم توراهه
آخرین اخبار