ورمزیار: تیم محبوبم با اختلاف یک گل برنده دربی ۸۵ است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم محبوبم با اختلاف یک گل برنده دربی ۸۵ است و نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خواهد شد.

صادق ورمزیاردر گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی 85 گفت: به نظر من استقلال پس از شوکی که در 2، 3 هفته اخیر به او وارد شده توانسته سیر صعودی داشته باشد و معتقدم استقلال در بازی مقابل نساجی یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت، اما در طرف مقابل پرسپولیس بعد از بازی با پیکان دچار تزلزل شده و نتایجی که کسب کرده سینوسی بوده است و فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها تا حدودی در شرایط روحی و روانی خوبی قرار ندارند.

او ادامه داد: بازی دربی به بالا و پایین جدول و بازیکنان ربطی ندارد و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی در وضعیت بهتری باشد، می‌تواند برنده میدان باشد.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: فکر می‌کنم استقلال از لحاظ روحی و روانی از شرایط بهتری قرار دارد و فکر می‌کنم تیم محبوبم با اختلاف یک گل برنده دربی 85 است و نتیجه یک بر صفر به سود استقلال است.

ورمزیار بیان کرد:امیدوارم در دربی 85 فرشید اسماعیلی زننده گل باشد و تعداد گل‌های او به من برسد. چرا که من در 16-17 دربی‌ای که حضور داشتم، توانستم سه گل را به ثمر برسانم که این 3 گل و برد در دربی‌های گذشته از بهترین خاطرات ورزشی‌ام به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اظهارات ورمزیار درباره گلزنی فرشید اسماعیلی در دربی 85

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۵۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
بشنو از نی چون حکایت میکند. ازجدائیها شکایت میکند .ای دوست من کجای کاری .
آخرین اخبار