تنبیه مشمئزکننده مرد میانسالی در هندوستان + فیلم

مرد میانسال هندوستانی که بدون در زدن و اجازه خواستن وارد خانه روستایی در شمال شرقی هند شده بود به صورت عجیبی تنبیه شد.

تنبیه مشمئزکننده مرد میانسالی در  هندوستان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تنبیه مشمئز کننده یک مرد میانسال را در یکی از روستاهای شمال شرقی هندوستان به تصویر می کشد. در این تنبیه عجیب، "ماهش تاکور" 54 ساله پیرایشگر که بدون در زدن و کسب اجازه وارد یک خانه شده بود مجبور شد تا آب دهان ریخته شده اش را روی زمین لیس بزند.

 این ویدئو نشان می دهد که وی در حضور تعداد زیادی مرد و زن روی زمین نشسته و سپس اقدام به لیس زدن آب دهان خود می کند. در ادامه نیز یک زن حدود 7 ضربه به پشت وی می زند. این در حالی است که قرار بود در ابتدا در این تنبیه عجیب 25 ضربه به پشت وی زده شود. همچنین صدای این مرد  نیز در این ویدئو شنیده می شود که قول می دهد تا  بار دیگر مرتکب چنین عملی نشود.

گفته می شود او که اهل روستای آجنائورا است برای خرید تنباکو  بدون اجازه وارد یک خانه شده بود.

سخنگوی پلیس هند نیز بعد از انتشار ویدئو گفت که تحقیقات پلیس از 8 مرد  محلی در حال جریان است. وی گفت بعد از شکایت مرد قربانی، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده است. در حالی که هنوز هیچ فردی در این خصوص توسط پلیس بازداشت نشده، پلیس هند گفته است که اقدام جدی علیه مجرمان این حادثه صورت خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

تنبیه عجیب مرد هندی پس از ورود بی اجازه به یک خانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار