تاج: استقلال از لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بدهکاری باشگاه ها به خصوص استقلال معضل بزرگی برای فدراسیون است و به همین دلیل ممکن است این تیم جام باشگاه های آسیا را از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج درباره آخرین وضعیت فوتبال ایران اظهار کرد: حال و هوای فوتبال در کشور از حیث ملی خوب و تنها تیمی در جهان است که پنج ستاره را دارد.

او عنوان کرد:‌ ایران جزو تنها کشور هایی است که در رده های بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، فوتسال و فوتبال ساحلی در جام های جهانی شرکت کرده است.

تاج با اشاره به آمادگی فدراسیون فوتبال برای برگزاری دربی 85 بیان کرد: ‌بدهکاری باشگاه ها به خصوص استقلال معضل بزرگی برای فدراسیون است و به همین دلیل ممکن است این تیم جام باشگاه های آسیا را از دست بدهد.

رئیس فدارسیون فوتبال عنوان کرد: راه حل رفع اعتیاد و معضلات اجتماعی حمایت از ورزش است که فوتبال یک رشته همه گیر و فوتبال ساحلی یکی از رشته های کم هزینه است.

او افزود: از بین بردن و عدم حمایت از ورزش یعنی ساختن زندان، که به دلیل این اهمیت باید نهادی مانند شهرداری به این امر توجه داشته و حمایت از ورزش را در یکی از اولویت های خود قرار دهد.

انتهای پیام

اظهارات تاج درباره آخرین وضعیت فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۴۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
شما و وزیر ورزش از خداتون برای مشکل خودتون میکشتید حالا راحت میگید استقلال حذف ..
آخرین اخبار