تنها هدفم توسعه و تعالی کردستان در همه ابعاد است

استاندار کردستان گفت: من خود را وابسته به هیچ تفکر و جناح سیاسی نمی‌دانم و تنها هدفم کار کردن برای توسعه و تعالی کردستان در همه ابعاد است.    

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با اعضای سازمان نظام پزشکی سنندج توسعه را دارای ابعاد و جوانب گوناگون ذکر کرد و اظهار داشت: یک برنامه توسعه‌ای کامل و مدون باید برای استان تعریف شود که متأسفانه به این امر در گذشته توجه چندانی نشده است.

وی با بیان اینکه باید یک مقصد توسعه‌ای برای استان تعیین و همه تفکرات و امکانات در آن راستا بکار گرفته شود، گفت: این مقصد توسعه‌ای باید برای مردم در میان مدت و بلندمدت دارای اثر بخشی مثبت باشد.

استاندار کردستان یکی از ظرفیت‌های استان را آب دانست و تصریح کرد: در زمانی که باید بر سر موضوع آب و تخصیص آن برای رونق کشاورزی چانه‌زنی می‌شد این موضوع برای مدیران دغدغه نبوده و اکنون مشکلات ناشی از آن در کردستان پدیدار شده است.

وی آینده‌نگری مدیران را از شروط موفقیت و توسعه استان برشمرد و گفت: من خود را وابسته به هیچ تفکر و جناح سیاسی نمی‌دانم و تنها هدفم کار کردن برای توسعه و تعالی کردستان در همه ابعاد است.

تلاش برای برطرف کردن گله‌مندی‌های پزشکان کردستانی درباره مالیات

مرادنیا به رسالت سنگین پزشکان در مقابل سلامت جامعه اشاره کرد و افزود: متأسفانه در جامعه گاهی تفکرات منفی نسبت به پزشکان ایجاد می‌شود که این امر حاصل عملکرد بد معدودی از افراد است و عمومیت ندارد.

وی همچنین به مشکلات حوزه سلامت نیز اشاره کرد و گفت: قطعاً برای بهبود وضعیت سلامت استان نیازمند همفکری با متخصصان این حوزه هستیم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم برخی گله‌مندی‌های پزشکان در رابطه با موضوع مالیات را حل کنیم تا این قشر زحمتکش با توان بیشتر به رسالت خود عمل کنند.

انتهای پیام/م

آینده‌نگری مدیران  از شروط موفقیت و توسعه استان کردستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.