سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در معابر منتهی به استادیوم آزادی/ تماشاگران از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نیمه سنگین در معابر منتهی به استادیوم آزادی خبر داد.

سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تمهیدات ترافیکی دربی 85 پایتخت اظهار کرد: حجم ترافیک ورودی به استادیوم آزادی برای شهرآورد 85 پایتخت نیمه سنگین است، همچنین معابر منتهی به ورزشگاه آزادی از جمله بزرگراه تهران-کرج ترافیک نیمه سنگین دارند.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد:پیش بینی های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن دربی پایتخت درنظر گرفته شده است و ماموران پلیس راهور در معابر اطراف استادیوم حضور دارند و تمامی معابر پوشش داده شده است و همچنان ورود تماشاگران به استادیوم ادامه دارد.

وی افزود: تماشاگرانی که برای دیدن بازی فوتبال تیم‌های استقلال و پرسپولیس به استادیوم آزادی مراجعه می ‌کنند حتما از وسایل نقلیه عمومی اعم از مترو و اتوبوس استفاده و از آوردن خودرو های شخصی خودداری کنند، زیرا پیش بینی می شود تا یک ساعت آینده ظرفیت پارکینگ های در نظر گرفته شده در اطراف استادیوم تکمیل شود.

سرهنگ عابدی تصریح کرد:در حالی که فقط چند ساعت به شروع بازی باقی مانده، پارکینگ های اطراف استادیوم در حال پر شدن هستند که در این صورت پلیس مجبور است محدودیت های ترافیکی را برای اطراف محل برگزاری بازی فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس در نظر بگیرد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی تا تخلیه صد در صدری استادیوم در محل حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار