فتاحی: افرادی که بلیت دارند زودتر به ورزشگاه بیایند

مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: از هوادارانی که برای دیدن مسابقات بلیت تهیه می کنند میخواهم زودتر به ورزشگاه بیایند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید فتاحی پس از این دیدار درباره واکنش‌های بد تماشاگران نسبت به خبرنگاران و پرتاب اشیا به داخل جایگاه خبرنگاران که باعث ناراحتی آنان شده بود، اظهار کرد: شما خبرنگار هستید، خودتان فیلم و عکس بگیرید و آن را منتشر کنید، سپس ما برخورد می‌کنیم. آن فردی که خواستار تغییر مکان خبرنگاران شده می‌خواسته جو آرام شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض برخی پرسپولیسی‌ها به حضور تماشاگران بدون بلیت در ورزشگاه آزادی، گفت: کدام پرسپولیسی‌ها؟ آن‌ها گزارش کنند تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. ما تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که اطلاع‌رسانی کنیم و خواهش کنیم تا افرادی که بلیت دارند زودتر به ورزشگاه بیایند. وقتی خود مردم رعایت نمی‌کنند ما باید چه‌کار کنیم.

او درباره تماشاگرانی که از ساعت ۶ صبح مقابل ورزشگاه حاضر شده بودند اما با وجود داشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه آزادی شوند، گفت: مگر می‌شود همچنین چیزی رخ دهد. همه دوستان از ساعت ۱۰ یا ۱۱ در ورزشگاه هستند و بعید میدانم چنین اتفاقی به وقوع پیوسته باشد. آن فرد احتمالا نخواسته به ورزشگاه بیاید. وقتی ورزشگاه پر شود چه کار باید کنیم. مشکلی که ما داریم این است که کسانی که بلیت ندارند تجمع می‌کنند، خود مردم باید رعایت کنند. ما الکترونیکی فروختیم این اتفاق افتاد، دستی فروختیم این اتفاق افتاد خود. شما رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی کنید.

فتاحی افزود: درهای ورزشگاه قرار بود 12 ظهر باز شود اما در شورای تامین مصوب شده بود به دلیل ازدحام تماشاگران درهای ورزشگاه 11 باز شود. من از نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم که امروز نظم خوبی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کردند. البته در اواخر بازی اتفاقات ناشایستی توسط هواداران استقلالی‌ها افتاد.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره بلیت فروشی دربی 85

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار