حیدری: شرمنده هواداران شدیم / کار هواداران پرسپولیس جالب نبود / از داوری خیلی حرص خوردم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت : شرمنده هواداران شدیم اما بازی خوبی داشتیم و می توانستیم بازنده نباشیم.

حیدری: شرمنده هواداران شدیم / کار هواداران پرسپولیس جالب نبود / از داوری خیلی حرص خوردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از پایان دربی 85 گفت: ابتدا باید بگویم شرمنده هواداران شدیم و پس از آن که بازی به پایان رسیدزمانی که با تشویق هواداران مواجه شدیم از این که پیراهن استقلال را بر تن می کنم بسیار خوشحال شدم و به خودم افتخار کردم.

او افزود: ما موقعیت هایی داشتیم که گل کنیم اما خوب به هر صورت فوتبال است و هر چیزی رخ می دهدو متاسفانه گل خوردیم . ما در نیمه اول و دوم در زمان هایی بازی را در اختیار داشتیم و می توانستیم برنده بازی باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره داوری این دیدار عنوان کرد: من هیچ زمانی به داور اعتراض نکردم ولی امروز پیر شدم آن قدر که از داور و داور کنار در نیمه دوم حرص خوردم واقعا نمی دانم چه بگویم. در صحنه ای من کاملا روی هوا رفتم و تعجب کردم که چرا خطا گرفته نشد.

حیدری افزود: به هر صورت به حیدری که نخستین بار بود هدایت بازی دربی را بر عهده داشت تبریک می گویم و امیدوارم موفق باشد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره برخورد یک شی در نیمه دوم به سرش گفت: هواداران پرسپولیس به سمت من پرتاب کردند که به نظرم کار جالبی نبود.

اودرباره صحنه پنالتی بیان داشت: این مسئله را باید کارشناسان داوری نظر  بدهند و خیلی ها می گویند که باید بازیکن خطا کار اخراج می شد اما تصور می کنم در قانون جدید چنین چیزی نیست. در مجموع از داوری راضی نبودم و ما بسیار اذیت شدیم.

کاپیتان استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا می توان به این استقلال امیدوار بود یا نه گفت: منصوریان برای استقلال زحمت زیادی کشید شفر هم به تازگی به تیم پیوسته و خودش هم گفته بود که ای کاش دربی کمی دیرتر بود . تصور می کنم استقلال متفاوت بود و ما می توانستیم بازنده نباشیم. تصور نمی کنم پرسپولیس به غیر از پنالتی موقعیت جدی دیگری داشت. تیم ما می توانست در همان دقیقه پنجم بازی گل بزنیم و متاسفانه هر چه زدیم گل نشد.

انتهای پیام /

اظهارات حیدری درباره دربی 85

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار