شیروی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کامیون‌های حامل نذورات با هماهنگی مرزبانی عراق بدون مشکل از مرز عبور می‌کنند

سخنگوی ستاد اربعین ایلام گفت: کامیون‌های حامل نذورات با هماهنگی انجام شده میان مرزبانی ایران و عراق، بدون مشکل از مرز عبور می‌کنند.

///علیرضا شیروی سخنگوی ستاد اربعین استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه میزان تردد زائران از پایانه مرزی مهران نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: ورود زائران به پایانه مرزی مهران آغاز شده است و از چند روز گذشته شاهد تردد آنها از این پایانه مرزی بودیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای کامیون‌های حامل تغذیه و نذورات زائران در مرز مهران پیش آمد، گفت: این مشکل با مذاکرات طرف عراقی برطرف شد و این کمک‌های مردمی و نذورات به مقصد رسیده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

شیروی تصریح کرد: امیدواریم از این به بعد مشکلی برای نذورات و کمک‌های مردمی پیش نیاید چراکه با هماهنگی انجام شده میان مرزبانی ایران و عراق و ستاد بازسازی عتبات، کامیون‌های حامل نذورات بدون مشکل از مرز عبور می‌کنند.

سخنگوی ستاد اربعین ایلام خاطرنشان کرد: در مرز مهران 96 گیت به صورت فعال برقرار است و با توجه به تجربه‌ای که از سال گذشته وجود دارد، تدابیری اندیشیدیم که زائران مشکلی در ورود و خروج نداشته باشند.

وی با اشاره به موضوع تأمین امنیت خودروهای مستقر زائران در پارکینگ‌های مرز مهران، ادامه داد: امسال در پارکینگ اربعین با تدابیری که اتخاذ شد، سیستم‌های ایمنی و امنیتی را تقویت کردیم همچنین موضوع روشنایی و نور پارکینگ‌ها و سایر خدمات هم برای زائران مورد توجه قرار گرفت.

شیروی اظهار کرد: همچنین یکی از شرکت‌های وابسته به نیروی انتظامی، با اعزام نیرو، امنیت پارکینگ‌ها را تأمین می‌کند، بحث برقراری امنیت، نگهبانی فیزیکی، حراست‌ اطراف پارکینگ و روشنایی آن هم در پارکینگ اربعین تعریف شده است و شاهد هیچ‌گونه ناامنی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار