معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خبر داد:

آمادگی همه جانبه پلیس برای خدمت رسانی به زوار حسینی پاکستان

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور بیش از ۷۰۰ خادم افتخاری برای پذیرایی از قریب به ۳۰ هزار زائر غیرایرانی جای فخر و مباهات برای مردم استان است که باید در ارائه خدمات از یکدیگر سبقت بگیرند.

آمادگی همه جانبه پلیس برای خدمت رسانی به زوار حسینی پاکستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا جعفری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان پیش از ظهر امروز در بازدید از زائرسرای امام رضا (ع) اظهار کرد: پلیس نیز خود را خادم مردم می‌داند و با تمام امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در خدمت این زائران و در کنار خدام مردمی اربعین خواهد بود.

وی ادامه داد: در کنار خدمات رفاهی و پذیرایی از این زائران باید امور انتظامی و قضایی آن‌ها که در حوزه اختیارات پلیس است نیز تسهیل شود که به همین منظور یک کیوسک انتظامی در کنار زائرسرای امام رضا (ع) مستقر خواهد شد و به طور شبانه روزی پاسخگوی نیاز این زائران خواهد بود.

جعفری تصریح کرد: افرادی که در این راه خدمت می‌کنند جزو منتخبان خداوند هستند و مردم استان باید قدر این توفیقی که نصیب شان شده را بدانند.

وی ابراز داشت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و بنگاه‌های شایعه پراکن خود به دنبال تبلیغات منفی هستند و قصد دارند تا این کشور را ناامن و مردمانش را خشن جلوه دهند، اما زوار پاکستانی زمانی که وارد ایران می‌شوند و با موج مهمان نوازی و نوع دوستی مردم شیعه و سنی استان رو به رو می‌شوند به عنوان سفیران دوستی و محبت، پیام صلح ملت ایران را در پیاده روی اربعین به همه مردم دنیا مخابره می‌کنند.

گفتنی است؛ سرهنگ جعفری در این بازدید ۱۰۰۰ وعده غذای گرم زائران را به نمایندگی از سوی نیروی انتظامی متقبل شد.

انتهای پیام/ع

بازدید معاون هماهنگ کننده از زائر سرای موقوفه امام رضا (ع) در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار