جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان:

تلاش برای دستگیری ضاربان دانش آموز نیکشهری ادامه دارد

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از ادامه تلاش ها برای دستگیری ضاربان دانش آموز نیکشهری خبر داد.

تلاش برای دستگیری ضاربان دانش آموز نیکشهری ادامه داردسرهنگ احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره تیر اندازی منجر به جرح، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه دریافتند نوجوانی ۱۶ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفته و ضارب بلافاصله از صحنه متواری و مجروح جهت مدوا به بیمارستان انتقال داده شده است.

طاهری تصریح کرد: در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی، هویت ضارب که یک نوجوان ۱۷ ساله است شناسایی و مشخص شد روز گذشته به دلیل اختلافات خانوادگی در مدرسه با همکلاسی خود مشاجره لفظی پیدا کرده و امروز صبح در راه مدرسه با همکاری دو همدست دیگر با اسلحه کلاش به سمت وی تیراندازی و آن را مجروح و از صحنه متواری می‌شود.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری ضاربان ادامه داردافزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را نا امن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

تیراندازی به دانش آموز نیکشهری در مسیر مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار