راه اندازی آسانسور بیمارستان امام سجاد یاسوج تا دو هفته دیگر

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از نصب و راه اندازی آسانسور این بیمارستان تا دوهفته دیگر خبر داد و گفت: آسانسور جدید به سنسور هوشمند مجهز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرزاد وفایی با اشاره به اینکه موتور این آسانسور خریداری و توسط پیمانکار جدید در حال نصب و راه اندازی است افزود: این آسانسور به سنسور هوشمند مجهز است و در صورت سوار شدن تعداد زیادی از افراد حرکت نخواهد کرد و حتما باید افراد اضافه بر ظرفیت پیاده شوند تا اجازه حرکت بدهد.
وی بیان کرد: برای نصب و راه اندازی این آسانسور مجهز چهار میلیارد ریال هزینه شده است و بزودی به بهره بردای می رسد.
وفایی اظهار کرد: موتور آسانسور قبلی به دلیل ظرفیت بار بالا و سنگینی بیش از حد دچار مشکل شد و سیستم خنک کننده و برد الکترونیک آن نیز دچار خسارت جدی شد.
رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به تعویض کانال های سرمایشی و گرمایشی این بیمارستان نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از حرارت و هوای خنک در بخش های بیمارستان از این کانال ها هدر می رفت که با تعویض آنها استفاده بهینه ای در مصرف انرژی می شود.
گفتنی است بیمارستان اموزشی و درمانی امام سجاد (ع) یاسوج از جمله بیمارستان هایی است که در طول چند سال اخیر مشکلاتی در حوزه زیرساختی و درمانی داشته است که وجود این مشکلات اعتراض شهروندان را به دنبال داشت و رسانه نیز این معضلات را رصد و منتشر کردند.

انتهای پیام/غ

حل مشکل آسانسور بیمارستان امام سجاد ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.