دستگیری شورشی ها در یک دیدار فوتبال /پای یک قتل در میان است

پلیس برزیل با دستگیری 71 شورشی مانع رخ دادن یک فاجعه در ورزشگاه ماراکانا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پلیس برزیل با دستگیری 71 شورشی در اطراف ورزشگاه ماراکانا مانع رخ دادن یک فاجعه بزرگ در حاشیه بازی تیم های فلامیگنو و واسکو شد. از قرار معلوم یکی از پرسنل تیم واسکو همراه با 70 هوادار دیگر با در اختیار داشتن وسایلی همچون چاقو ، پنجه بوکس ، خمپاره و سلاح های گرم  و سرد دیگر قصد ورود به ورزشگاه ماراکانا را داشتند تا بازی را به آشوب بکشند. اما در ادامه  و زمانی که هواداران قصد داشتند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند توجه پلیس را به خود جلب کردند.

پلیس برزیل در ادامه همه این هواداران را دستگیر کرد و آن ها را به زندان انتقال داد. پلیس برزیل اعلام داشته در صورتی که اثبات شود آن ها پیش از این هم سابقه کیفری داشته اند به مکان دیگری منتقل می شوند. نکته جالب این جاست که برای این بازی تنها 10 درصد ورزشگاه به آن ها اختصاص داده شده بود.

دستگیری شورشی ها در یک دیدار فوتبال /پای یک قتل در میان است

تیم های فوتبال فلامینگو و واسکو در این دیدار به تساوی بدون گل رسیدند و ظاهرا پس از دستگیری این شورشی ها توسط پلیس در این بازی درگیری رخ نداده است اما بنا به گزارش پلیس برزیل در درگیری بین هواداران دو تیم در خارج از ورزشگاه یک نفر به ضرب گلوله کشته شده است.

انتهای پیام /

دستگیری هواداران شورشی فوتبال در برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.