شلیک‌های دختر ایرانی در مونیخ چشم‌ها را خیره کرد

آرمینا صادقیان ملی پوش تیراندازی تیم ملی کشورمان به دلیل استعداد فراوان، نابغه و پدیده تیراندازی جهان نام گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان، آرمینا صادقیان نوجوان  15 ساله  تیم  ملی تیراندازی کشورمان است. او دختری از تبار ایلام است و از 12 سالگی تیراندازی را حرفه ای دنبال می کند. آرمینا تا کنون رکوردهای زیادی را جا به جا کرده است.

دست یابی او به مدال برنز جام جهانی مونیخ با پاداش 40 میلیون تومانی فدراسیون همراه بود. همین جا بود که رئیس فدراسیون جهانی به او لقب " نابغه تیراندازی " داد.

اینانلو مربی تیراندازی درباره عملکرد او در جام جهانی مونیخ آلمان می گوید: همه از عملکرد او متعجب شده بودند و تصور نمی کردند تیراندازی با چنین سن و سالی با اعتماد به نفس بالا تیراندازی کند. آرمینا قراراست آذر ماه در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان حضور یابد.

 دختر نابغه تیراندازی ایران در اندیشه المپیک 2020

صادقیان درباره شروع تیراندازی اش می گوید: کلاس سوم بودم که والدینم مرا در کلاس تیراندازی ثبت نام کردند. از سن 12 سالگی تا امروز این رشته را به صورت حرفه ای دنبال می کنم و از اسفند 93 به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

او درباره مدال هایی که تا کنون کسب کرده است اظهار کرد: درمسابقات جام جهانی تیراندازی مونیخ در تفنگ بادی به مدال برنز دست یافتم، در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش سلاح های بادی که در تهران برگزار شد، به مدال نقره رسیدم و در مسابقات  بین المللی هانوفر آلمان  نیز در بخش تیمی و در تفنگ سه وضعیت مدال برنز کسب کردیم.  

دختر نابغه تیراندازی ایران در اندیشه المپیک 2020

آرمینا درباره اهدافش تصریح کرد: هدف اولم حضور موفق در المپیک نوجوانان است که در سال 2018 برگزار می شود. بعد از آن خیلی دوست دارم درالمپیک 2020 شرکت کنم و از همین امروز برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنم.

 دختر نابغه تیراندازی ایران در اندیشه المپیک 2020

انتهای پیام/

بیوگرافی آرمینا صادقیان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار