طریقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

1500 شاعر در پایگاه نقد شعر عضو شدند/ برگزاری دوره آموزشی شعر همزمان با جشنواره شعر فجر

سردبیر پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی از عضویت 1500 شاعر در این پایگاه خبر داد.

برگزاری دوره سه روزه برای شاعران همزمان با جشنواره شعر فجر توسط پایگاه نقد شعر

غلامرضا طریقی شاعر و سردبیر پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص استقبال شاعران از این پایگاه اظهار داشت: خوشبختانه پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی با استقبال دوستان شاعر به کار خود ادامه می‌دهد. در این مدت که دوستان شاعر اثر خود را فرستادند و منتقدان آنها را نقد کردند، به شاعران بر مبنای کیفیت اثرشان امتیاز داده شد. تا کنون حدود 1500 شاعر در پایگاه نقد شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی عضو شده‌اند.

وی افزود: بنیاد شعر و ادبیات داستانی در نظر دارد بر اساس تقسیم بندی شاعران عضو، همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر دوره آموزشی دو، سه روزه شعر برگزار کند. این دوره آموزشی جزو برنامه های جنبی این جشنواره ادبی خواهد بود. تعدادی از شاعران که آثار خود را برای نقد به پایگاه نقد شعر فرستادند، در تقسیم‌بندی این پایگاه نقد ادبی نمره A گرفتند و تعدادی هم نمره متوسط. این دوره آموزشی برای این افراد برگزار می شود.

سردبیر پایگاه نقد ادبی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، در خصوص تفاوت‌ دوره آموزشی پایگاه نقد شعر با سایر دوره‌های آموزشی اظهار کرد: در این دوره بر خلاف دوره‌های دیگر، به خوبی می‌دانیم آثار شرکت‌کنندگان چه درجه کیفی دارد و از شرکت کنندگان شناخت دقیقی داریم. خوشبختانه بیشتر شاعران از برگزاری این دوره آموزشی استقبال کردند.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.