هاشمی نژاد مطرح کرد:

نخستین جشنواره تحلیل برتر برگزار می شود

مشاور دبیرکل کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری ایران گفت: هم اکنون بسیاری از جریان‌های معاملاتی بازار مبنی بر شایعات و اخبار تایید نشده صورت می‌گیرد.

نخستین جشنواره تحلیل برتر برگزار می شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سنا سیدمحمد هاشمی‌نژاد، مشاور دبیرکل کانون نهاد‌های سرمایه گذاری ایران اظهار کرد: هم اکنون بسیاری از جریان‌های معاملاتی بازار مبنی بر شایعات و اخبار تایید نشده است که متاسفانه متضرران اصلی و نهایی این قبیل رفتارها، باعث بی اعتمادی مردم به این بازار شده است.

وی عنوان کرد: کانون نهاد‌های سرمایه گذاری ایران، این جشنواره را با هدف توسعه فرهنگ دانش‌محوری در بازارسرمایه و گسترش معاملات مبتنی بر تحلیل در این بازار، با حضور کلیه دانشجویان، اساتید، کارشناسان و مدیران فعال در بازار سرمایه ایران، برگزار خواهد شد.

به گفته هاشمی نژاد، موضوع اصلی این جشنواره آن است که بتواند تصویر روشنی دراین صنعت ایجاد کنند.

وی گفت: اولویت موضوعی جشنواره بر صنایع فعال در بازار سرمایه متمرکز شده است تا با توجه به سهم بالای این صنایع در پرتفوی سرمایه گذاران، هم بتوان تصویر دقیقی از روند صنایع برای فعالان ترسیم کرد و هم در مجموع بتوان روند آتی شاخص‌های بازار را ارزیابی و پیش بینی کرد.

هاشمی نژاد یادآور شد: علاوه بر آنکه به هر یک از سه تحلیل برتر، لوح سپاس و جوایز نقدی، اختصاص می‌یابد، متن کامل تحلیل‌های برتر به همراه رزومه تحلیلگران در سایت رسمی کانون نهاد‌های سرمایه‌گذاری ایران و ویژه‌نامه اختصاصی جشنواره، منتشر می‌شود.

به گفته وی علاقه‌مندان به حضور در این مسابقات فرصت دارند آثار خود را تا ۲۰ آبان ماه امسال از طریق وب سایت کانون به نشانی www.iiia.ir ارسال نموده یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان سهروردی‌جنوبی، پایین‌تر از راهنمایی و رانندگی، کوچه اسلامی، پلاک ۴، واحد ۱۲ ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت نحوه ارسال آثار و آگاهی از جزئیات محور‌های مسابقه، با دبیرخانه این جشنواره از طریق شماره‌های ۸۸۳۴۹۴۳۰، ۸۸۳۴۹۲۶۰ و ۸۸۳۴۹۴۴۴ تماس حاصل کرده است.

انتهای پیام/

جشنواره تحلیل برتر برگزار می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار