عصر امروز؛

انتخابات هیات ورزش دانش‌آموزی تهران برگزار شد

انتخابات هیات ورزش دانش آموزی شهر تهران عصر امروز در اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم انتخابات هیات ورزش دانش آموزی شهر تهران با حضور محسن بهارلو معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران، حمیدرضا صائبی سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی، حسن محمدی رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش و جمعی از نامزدهای انتخابات ورزش دانش آموزی عصر امروز در اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

در این مراسم محمدی ضمن ابراز خرسندی از این انتخابات اظهار کرد: برگزاری این مراسم نشان می‌دهد هیات ورزش دانش آموزی شکل واقعی‌تری به خود گرفته است و اقدامات جدی را پیش رو دارند.

وی به ارائه گزارشی از فرایند و اقدامات مربوط به انتخابات و عملکرد هیات ورزش دانش آموزی پرداخت و گفت: مقام اول مسابقات تیمی کشوری و قهرمان قهرمانان توسط شهر تهران کسب شده که جای امیدواری دارد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش تصریح کرد: هیات ورزش دانش‌آموزی اهداف 4 ساله‌ای را پیش رو دارد که امیدواریم بتواند در جهت تحقق آن گام برداشته و این کار را با حداقل وابستگی به منابع دولتی انجام دهد.

وی اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش، پشتیبانی از هیات ورزشی دانش آموزی بوده و رقابت دوستانه و جوانمردانه را باید در جهت فعالیتها در پیش گیرد.

در ادامه مراسم بهارلو با اشاره به اینکه ورزش دانش‌آموزی از مهمترین بخشهای آموزش و پرورش محسوب می‌شود گفت: فعالیت‌های دولتی به دلایل مختلف حوزه فعالیت محدودی را دارد و برای گسترش فعالیت‌ها باید نهادها و بخشهای غیردولتی وارد عمل شوند.

وی افزود: بر اساس این مسئله بخشی از فعالیتهای ورزش دانش آموزی و فدراسیون های ورزشی را هیات ورزشی انجام می دهد.

بهارلو  با بیان این که هیات ورزش‌های دانش آموزی نهادی نوپا است گفت: به همین دلیل باید روسای این هیات برنامه مدار حرکت کند تا کارها به نتیجه برسد.

معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران اظهار کرد: امیدواریم هیات‌های ورزشی به گونه‌ای عمل کنند که با جلب اعتماد آموزش و پرورش فضای کاری خود را افزایش دهند و عملگرا در حوزه ورزشی دانش آموزی فعالیت داشته باشند.

معاون توسعه و پشتیبانی تهران خاطرنشان کرد: آموزش جزئی از برنامه های دانش آموزی بوده اما بهترین زمینه کاری موضوع ورزشی بوده که باید در برنامه ها مورد توجه قرارگیرد.

صائبی در ادامه این مراسم در خصوص اهمیت فدراسیون های ورزش دانش آموزی عنوان کرد: فدراسیون ورزش دانش آموزی 16 سال پیش تشکیل شد که این فرایند با مجوز کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی وقت بود اما با توجه به تغییراتی که در ساختار معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش داشتیم در سال 88 با ایجاد مجدد معاونت توجه ویژه به بحث فدراسیون های ورزش دانش اموزی برقرار شد.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش دانش آموزی با استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی به ورزش دانش آموزی توجه کرده و مهمترین هدف آن توسعه شبکه ساختاری و سازمانی فدراسیون است.

سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: در سال 93 مجمع عمومی فدراسیون تشکیل شد و تمامی فدراسیون ها زیرمجموعه ورزش آماتوری قرار گرفت و اکنون اساسنامه در حال تشکیل است.

صائبی یادآور شد: امیدواریم انتخابات هیات ورزشی بر اساس آئین نامه موجود در صحت کامل و باشکوه برگزار شود چرا که در اجرای برنامه ها از دو بال هیات ورزش استانی و انجمن های ورزش استانی بهره می گیریم .

انتهای پیام /

برگزاری انتخابات هیات ورزشی دانش‌آموزی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.