لطفی در نشست خبری یوم الله 13 آبان:

شمخانی در یوم الله 13 آبان سخنرانی می‌کند/پوشش این مراسم با حضور بیش از 3500 خبرنگار

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم یوم الله 13 آبان در تهران سخنرانی می‌کند.

شمخانی در یوم الله 13 آبان سخنرانی می‌کند/پوشش این مراسم با حضور بیش از 3500 خبرنگاربه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور اعلام برنامه‌های یوم الله 13 آبان صبح امروز برگزار شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر اینکه روز 13 آبان روز استکبارستیزی است و یک مسئله فرهنگی نیز هست که مرز نمی‌شناسد، گفت: با کشورهای دیگری که از سوی استکبار جهانی مورد ظلم قرار گرفته اند گفتگوهایی شده که امسال در عراق همزمان با روز 13 آبان مراسم استکبارستیزی برگزار خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه مراسم 13 آبان از ساعت 9 و نیم صبح روز شنبه در هزار نقطه کشور آغاز می‌شود، گفت: در روز 13 آبان دانش آموزان کمپین تدریس درس جغرافیا به ترامپ را برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اظهارات ابلهانه ترامپ اهانت به مردم ایران و نادیده گرفتن منافع ملی از جمله خلیج فارس است که دانش آ‌موزان در این روز پاسخ ترامپ را خواهند داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به بخش دیگری از سخنان ترامپ درباره تهدید علیه سپاه اظهار کرد: یکی از شعارهای آن روز این است که همه ما سپاهی هستیم.

لطفی با بیان اینکه برای پوشش این حرکت بیش از 3500 خبرنگار مراسم روز 13 آبان را بازتاب خواهند داد، اظهار کرد: ما نباید مراسم 13 آبان را با یک راهپیمایی مانند 22 بهمن مقایسه کنیم اگرچه این روز در نوع خودش حماسی است.

وی با بیان اینکه مایلیم شخصیت‌های ملی را از سه قوه برای سخنرانی دعوت کنیم، تأکید کرد: شرط ما این است که سخنرانی آنها با حفظ مبانی و خطوط قرمز باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص سخنرانان روز 13 آ‌بان گفت: در تهران دریابان شمخانی؛ مشهد ضرغامی؛ قم سردار سلامی و در اصفهان حجت‌الاسلام رحیمیان سخنرانی خواهند کرد.

لطفی با تأکید بر اینکه استکبار ستیزی یک موضوع جناحی و مقطعی نیست، اظهارکرد: این مسئله یک باور مسلم دینی است و در بین انبیاء همگی مسئله استکبار ستیزی را داشته‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی دارای سه محور مردمی، اسلامی و استکبار ستیزی است و کسی نمی‌تواند خود را انقلابی بداند ولی قائل به استکبار ستیزی نباشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه طاغوت اعظم امروز، آمریکاست، تأکید کرد: هدف اصلی ما در این مراسم بصیرت افزایی است و وقتی می‌گوییم مرگ بر آمریکا منظور ما مردم آمریکا نیستند بلکه منظور مبارزه با فرهنگ استکبار و دولت آمریکاست و آنچه برای ما مهم است نپذیرفتن سلطه آمریکاست.

انتهای پیام/

اعلام برنامه‌های یوم الله 13 آبان 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.