اربعین حسینی؛

فعالیت۸۶ اکیپ خودرویی پلیس‌راه لرستان در طرح اربعین حسینی

رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: طرح اربعین پلیس‌راه استان لرستان از هشتم آبان آغاز و ۸۶ اکیپ خودرویی پلیس‌راه در این طرح فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس‌راه لرستان از استقرار نیرو‌های پلیس‌راه استان لرستان در ایام اربعین خبر داد و اظهار داشت: طرح اربعین پلیس‌راه استان لرستان از هشتم آبان آغاز و تا بیست و پنجم ادامه دارد.

وی بابیان اینکه در این طرح از تمام تجهیزات و اکیپ‌های خودرویی پلیس‌راه استان استفاده می‌شود افزود: ۸۶ اکیپ خودرویی پلیس‌راه استان به‌صورت محسوس و نامحسوس در این طرح فعالیت دارند.

رئیس پلیس‌راه لرستان عنوان کرد: در این ایام به‌صورت شبانه‌روزی از تمام تجهیزات ترافیکی پلیس راه استان استفاده می‌شود، محدودیت‌های تردد کامیون‌ها در حوزه‌های جنوبی استان به‌ویژه پلدختر و زانوگه متعاقباً اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: در ایام اربعین گشت‌های پلیس‌راه در تمام مناطق استان به‌ویژه محور‌هایی که مسیر تردد زائران اربعین است حضور دارند.

چغلوند از کاهش تصادفات جاده‌ای در محور‌های لرستان خبر داد و تصریح کرد: تصادفات جاده‌ای استان در هفت‌ماهه امسال ۱۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/م

۸۶ اکیپ خودرویی پلیس‌راه لرستان در طرح اربعین حسینی فعالیت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.