حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سیاست‌های آمریکا را صاحبان کارخانه‌های اسلحه سازی تعیین می‌کنند

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت:سیاست‌های آمریکا را صاحبان کارخانه‌های اسلحه سازی در داخل و خارج از این کشور تعیین می‌کنند.

حرکت پشت سررهبری و تقویت ظرفیت‌های داخلی بهترین راه برای مقابله با آمریکایی‌هاستمحمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با توجه به اینکه این پیروزی را بزرگترین حربه علیه خود می‌دانست دشمنی‌اش را روز به روز علیه ملت و نظام تشدید کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها قصد انجام اقداماتی را علیه ایران داشته اند اما نتوانستند و این حق مسلم ملت ماست که در برابر دشمنی ایالات متحده بایستیم.

حبیبی تصریح کرد: طبیعی است که آمریکا به گزینه نظامی روی میز اشاره می‌کند و این امر به دلیل آن است که قابلیت اجرای این گزینه را در خود نمی‌بیند و تنها حرف آن را بر زبان می‌راند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: بنابراین شعار مرگ بر آمریکا امری ضروری تلقی می‌شود و اگر زمانی دولتمردان آمریکا بر سر عقل بیایند و دشمنی خود را با ایران خاتمه دهند شاید ملت ایران در این شعار خود تجدیدنظر کنند.

وی ادامه داد: اگر یک نگاه گذرا به عملکرد آمریکا قبل از انقلاب داشته باشیم خواهیم دید که این کشور برای تأمین منافع مالی خود کودتای 28 مرداد را به راه انداخت.

حبیبی تاکید کرد:‌ اصولا سیاست‌های آمریکا را صاحبان کارخانه‌های اسلحه ‌سازی در داخل و خارج از این کشور تعیین می‌کند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ایالات متحده پیش از انقلاب دارای دو منفعت در ایران بود که از جمله آنها می‌توان به استفاده از منابع زیرزمینی و تسلط بر منطقه اشاره کرد.

وی افزود: موقعیتی که آمریکایی ها در دوران بیش از انقلاب داشتند با پیروزی انقلاب اسلامی از دست آنان خارج شد به همین دلیل دشمنی آنها با ما آشکار شد و دلایل آن نیز مشخص است چرا که ایران با رهبری امام خمینی (ره) توانست منافع نامشروع ایالات متحده را در منطقه و  داخل کشور محدود کند.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: وحدت کلمه ملت و حرکت پشت سررهبری و تقویت ظرفیت‌های داخلی بهترین راه برای مقابله با آمریکایی‌هاست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار