شجاعی: قانون، معیار راهیابی تیم ها به لیگ قهرمانان آسیا است

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان گفت: برای اینکه تیمی در آسیا حضور پیدا کند معیار ما قانون است و همه باشگاه‌ها باید تابع آن باشند.

علی شجاعی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اظهارات اخیر حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت طلائیه مبنی بر اراده اصفهانی ها برای نرفتن این تیم به لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چنین مسئله ای به هیچ عنوان صحت ندارد، برای اینکه تیمی در آسیا حضور پیدا کند معیار ما قانون است و این قانون است که می گوید چه تیمی شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر. این قضیه به ذوب آهن یا سپاهان مربوط نیست و همه ما تابع قانون هستیم.

وی افزود: اگر نفت بتواند مشکلاتش را حل کند، مجوز لازم را کسب می کند و راهی لیگ قهرمانان آسیا می شود و این مسئله ربطی به باشگاه ذوب آهن یا سایر باشگاه ها ندارد که در آن دخالت کنیم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در صورتی که نفت نتواند مشکلاتش را حل کند طبیعتا براساس قانون تیم بعدی راهی لیگ قهرمانان آسیا می شود که در این مورد قاعدتا ذوب آهن باید آسیایی شود. ما دنبال این نیستیم که تیمی زمین بخورد و ما آسیایی شویم.

 وی با اشاره به نتایج اخیر تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن در دیدارهای اخیر با بدشانسی مواجه شده است و امیر قلعه نویی به دنبال آن است که در مدتی که لیگ تعطیل است ایرادات تیم را رفع کند تا در بازی های آینده نتایج دلخواه را کسب کنیم.

شجاعی در مورد مصدومیت مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن تصریح کرد: رجب زاده در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است و در صورتی که مصدومیتش به طور کامل به پایان برسد می تواند ذوب آهن را در بازی با سپیدرود همراهی کند

انتهای پیام/

اظهارات شجاعی در مورد آسیایی شدن ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار