مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

۱۳ آبان نماد استکبارستیزی

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ آبان به عنوان یک نماد و نشانه استکبار ستیزی است.

۱۳ آبان نماد استکبارستیزیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار یدالله جوانی در سخنرانی پایانی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ارومیه گفت: ۱۳ آبان به عنوان یک نماد و نشانه استکبار ستیزی است و  ویژگی ممتاز ملت ایران اسلامی، ویژگی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از آمریکای جهانخوار است .

وی اظهار داشت: دشمنان در طول ۳۸ سال پس از انقلاب تا کنون به روش ها و طرق مختلف سعی در تضعیف و تحقیر ملت ایران داشتند اما به حول و قوه الهی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این ملت روز به روز موانع را یکی پس از دیگری برداشته و اکنون به یک ابرقدرت تبدیل شده است.

سردار جوانی، ادامه داد: ۱۳ آبان تجربه چند دهه ملت ایران است و بسیار طبیعی است که این روز را به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کنیم.

وی، با اشاره به تجربه ۳ رویداد مهم تاریخی در ۱۳ آبان در دهه های مختلف اذعان داشت: ۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ تجربه ای که در مقطع تاریخی تجربه های مهمی را برای ملت ایران به همراه داشته است، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به رژیم شاهنشاهی و دخالت های آمریکا در ۱۳ آبان ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام موضوعاتی است که در تمام آن ها آمریکا نقش اصلی را ایفا کرده و موجب بروز این رویدادها شده است.

سردار جوانی، با تاکید بر دغدغه اصلی امروز آمریکا؛ بیان داشت: امروز مشکل اصلی آمریکا قدرتمندی ایران است، ملت ایران به قدرت ها دسترسی پیدا کرده و اگر دشمنان ایران اسلامی هر روز تحریم های جدیدی علیه ملت ایران اعمال می کنند، به دلیل تضعیف ایرانیان از طریق تحریم هاست اما زهی خیال باطل که هرگز این را نخواهند دید.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تجربه های گذشته نشان می دهد تحریم ها نه تنها باعث تضعیف ملت ایران نشده بلکه موجب قوی تر شدن آن ها شده است، به طوریکه در حال حاضر جرئت ندارید حتی یک گلوله به سمت ملت ایران پرتاب کنید چرا که جواب آن را به بدترین صورت می بینید.

انتهای پیام/ی

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارومیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.