قدرت پوشالی آمریکا را در هم می‌کوبیم

مهدی چمران گفت: با اتکا به نیروی لایزال الهی، پیروی از ولایت و وحدت ملت ایران، قدرت پوشالی آمریکا را در هم می‌کوبیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهدی چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران در اجتماع پس از تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان ۹۶ در شهرکرد، رمز پیروزی ملت ایران را اتکا به نیروی لایزال الهی، پیروی از ولایت و وحدت برشمرد و گفت: با این پشتوانه‌ها علاوه بر دستیابی به پیروزی‌های بزرگ، قدرت پوشالی آمریکا را در هم می‌کوبیم.

وی افزود: کودتای ۲۸ مرداد، کشتار‌های ۱۵ خرداد، دخالت‌های مستقیم نظامی در طبس، حمایت از رژیم بعث عراق در طول جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین تروریست، شهادت دانشمندان ایرانی، تحریم‌های نظامی و اقتصادی تنها گوشه‌ای از جنایت‌های آمریکایی‌ها علیه ملت و دولت ایران است.

چمران اضافه کرد: غنای تاریخ و تمدن پنج هزار ساله ایران با آمیختگی با دین اسلام صد چندان شده که پیشرفت امروز ایران در مجامع بین المللی، دستیابی به فن آوری هسته‌ای و نظامی بخش کوچکی از این موفقیت هاست.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا به دولت‌هایی از جمله دولت مصدق که در ایران به او اعتماد کردند گفت: امروز همه کسانی که به لبخند‌ها و امضا‌های آمریکایی‌ها خرسند بودند مذاکره با آمریکا را دیوانگی می‌خوانند.

چمران افزود: ملت ایران از آمریکا نمی‌هراسد و به رغم احترام به ملت آمریکا، تا زمانی که دولت آمریکا دست از دشمنی با ما برندارد هیچ امیدی به دوستی با ما نداشته باشد.

وی ادامه داد: با همه ملت‌ها و دولت‌هایی که به ملت و دولت ما احترام بگذارند در مصالحه هستیم، جز رژیم غاصب اسرائیل که نه تنها دولتش را به رسمیت نمی‌شناسیم همچنان معتقدیم باید از صحنه روزگار محو شود.

چمران خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند دشمن درجه یک ما آمریکاست و تنها با پیروی از راه امام (ره) و شهدا به پیروزی خواهیم رسید.

 یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش آموز» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.