سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: نیازهای فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف و محلات شهرکرمانشاه با تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان و متخصصان باتجربه بررسی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی عبدالمالکی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: در بدو امر با اعتقاد به انجام کارهای مطالعاتی و زیربنایی، با تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان و متخصصان باتجربه عملیاتی، نیازهای فرهنگی اجتماعی مناطق مختلف و محلات شهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متناسب با آسیب‌های موجود، سعی کرده‌ایم نوع آموزش‌ها برای هر محله مشخص شود تا بتوانیم در راستای خدمات‌دهی به شهروندان گام برداریم.

وی همچنین به برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری برای اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، زیست محیطی و گردشگری با محوریت آموزش شهروندی، گسترش فضاهای ورزشی، اجرای برنامه‌های مشارکتی در زمینه‌های مختلف، ایجاد سراهای محله در مناطق مختلف و استفاده از توان و قابلیت‌های کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: این برنامه‌های در کنار بسیاری برنامه‌های دیگر از جمله اقداماتی است که با تلاش همکاری مدیران ادارات زیرمجموعه این سازمان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ز

برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در اتاق فکر برنامه ریزی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.