بخشودگی حدود ۱۴ هزار اظهارنامه مالیاتی در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار اظهارنامه مالیاتی امسال از پرداخت مالیات در این استان معاف شدند.

بخشودگی حدود ۱۴ هزار اظهارنامه مالیاتی در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، موسی ربیعی  سرپرست اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، مبارزه با فرار مالیاتی را از اولویت‌های اداره کل مالیاتی سیستان و بلوچستان برشمرد و اظهار داشت: برای تشخیص درست مالیات و مبارزه با فرار مالیاتی و مطالبه مالیات از کسانی که زیرزمینی فعالیت می‌کنند و هیچ ردی از آنان وجود ندارد سازمان امور مالیاتی ناچار است از تراکنش‌های بانکی شان استفاده کند.

ربیعی ادامه داد: بررسی حساب‌های بانکی شامل همه شهروندان نمی‌شود و فقط کسانی که باید مالیات پرداخت می‌کردند و نکردند را هدف قرار داده است.

وی تغییر مالیات ارزش بر افزوده برای برخی از صاحبان مشاغل را از دیگر اقدامات اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در کمک به بهبود فضای کسب و کار مشاغل ذکر کرد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۸۰ درصد مالیات‌های این استان تا مهرماه امسال وصول شده است.

ربیعی گفت: اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در اخذ مالیات همواره در پایین‌ترین رده‌های کشوری قرار داشته است.

سیستان و بلوچستان با ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت و ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می‌شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر ۵۱ درصد جمعیت استان در روستا‌ها و بقیه در شهر‌ها سکونت دارند.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار