آزادی 51 نفر از محکومین مالی شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌شرقی از زندان

سرپرست معاونت شوراهای حل اختلاف دادگستری کل استان آذربایجان شرقی از آزادی 51 نفر از محکومین مالی شوراهای حل اختلاف استان از زندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیلو سرپرست معاونت شوراهای حل اختلاف دادگستری کل استان آذربایجانشرقی گفت: 51 نفر از محکومین مالی در شش ماهه اول سال 1396، که در اجرای ماده 3 قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی زندانی شده بودند با کمک خیرین و ستاد دیه و تودیع محکوم به از آن طریق و اختتام پرونده های اجرایی مرتبط از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی افزود: ارزش ریالی مجموع محکوم به این تعداد که از سوی خیرین و ستاد دیه تادیه گردیده است حدود 2 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است که از این تعداد 22 نفر با کمک خیرین و 29 نفر با مساعدت‌های مالی ستاد مردمی دیه و رسیدگی به امور زندانیان استان آذربایجان شرقی از حبس رهایی یافتند.

محبوب علیلو با سپاس و قدردانی از عنایات و اهتمام خیرین بزرگوار و مدیر نمایندگی و دست اندرکاران ستاد مردمی دیه و رسیدگی به امور زندانیان استان اضافه کرد: برای فراهم کردن امکان بازگشت باقیمانده محکومین مالی به کانون خانواده ها کماکان از خیرین عزیز و ستاد مردمی دیه و رسیدگی به امور زندانیان انتظار کمک و مساعدت داریم.

 

انتهای پیام/ش

آزادی 22 زندانی  با کمک خیرین و 29 نفر با مساعدت‌های مالی ستاد مردمی دیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار