بهره مندی زائران اربعین از خدمات بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: از شروع طرح خدمات رسانی بیمه سلامت به زائران بیش از سه هزار زائر از خدمات معاینه، دارو، تزریقات و پانسمان این بیمه بهره مند شدند.

بهره مندی زائران اربعین از خدمات بیمه سلامت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالدین رحیمی بیان کرد: ایستگاه ثابت تندرستی بیمه سلامت مستقر در میدان ارغوان شهر ایلام در سه نوبت کاری به زائرین اربعین خدمات درمانی و پزشکی ارائه می دهند.

وی اظهارکرد: این ایستگاه با 21 تیم هفت نفره پزشکی، پیراپزشکی و تزریقات شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس دارویی و مسئول شیفت در حال ارائه خدمات درمانی به زائران است.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام افزود: تمام خدمات درمانی و دارویی نیز رایگان در اختیار زائران قرار می گیرد و داروخانه های طرف قرارداد نیز بدون هیچ محدودیتی اقلام دارویی مورد نیاز را در اختیار زائران معرفی شده از این ایستگاه قرار می دهند.

رحیمی اضافه کرد: همچنین انجمن داروسازان استان نیز آمادگی خود را برای رفع کمبود دارو و اعزام کادر درمانی در صورت نیاز اعلام کردند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام ادامه داد: با توجه به تغییرات آب و هوایی ، بازگشت زائران از عتبات عالیات ، پیش بینی بیماری های تنفسی و جلوگیری از انتشار بیماری در مسیر رفت و برگشت زائرین بیش از پنج هزار ماسک نیز میان آنها توزیع شد.

به گفته رحیمی زائران بدون دفترچه با ارائه کد ملی و اتباع خارجی با ارائه گذرنامه پس از استعلام مشخصات شان از سوی سامانه، در صورت نیاز به بیمارستان ها برای بستری و دریافت خدمات درمانی رایگان معرفی می شوند.

وی یادآورشد: روزانه 6 کارت بستری نیز برای زائران (غیر از حوادث) نیاز به بستری صادر و بصورت رایگان تحت درمان قرار می گیرند.

انتهای پیام/ د

3 هزار زائر بهره مند از بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.