وضعیت تعطیلی سالن‌های تئاتر در اربعین حسینی مشخص شد

کلیه مجموعه‌‎های تئاتر از توقف اجرای تمامی نمایش‌های خود در ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر دادند.

نمایش‌های تئاتر شهر 17 و 18 آبان ماه اجرایی ندارندبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه 17 و پنجشنبه 18 آبان ماه همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی به صحنه نمی‌روند.

شایان ذکراست؛ هم‌اکنون نمایش‌های «کلنل» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در تالار اصلی، «بی خوابی» به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار قشقایی، «آکواریوم» به کارگردانی سیامک احصایی در تالار چهارسو، «پرواز شماره 745» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین و «نذار این خواب تعبیر بشه» به کارگردانی مهدی نصیری در تالار سایه و «آن سه نفر» به کارگردانی شهاب راحله در پلاتو اجرا روی صحنه است.

همچنین تماشاخانه سنگلج به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش  روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 17 و 18 آبان ماه تعطیل است.

نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمی‌کنه» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی که اجرای خود را از روز 30 مهر ماه آغاز کرده روز جمعه 19 آبان ماه ساعت 19 و 45 دقیقه اجرای خود را از سر خواهد گرفت. 

در ادامه تعطیلات سالن‌های نمایش، مجموعه پردیس تئاتر تهران نیز همزمان با اربعین حسینی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 17 و 18 آبان ماه اجرایی ندارد.

از روز جمعه 19 آبان ماه دو نمایش «سیاوش در آتش» به کارگردانی مجید علم بیگی در تماشاخانه استاد رشیدی ساعت 19 و 30 دقیقه و نمایش «پایین گذر سقاخانه» به کارگردانی حامد آقایی در تماشاخانه استاد کشاورز ساعت 19 به روی صحنه می‌رود.

 

انتهای پیام/

تعطیلی سالن‌های نمایش به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار