برپایی ایستگاه سلامت و درمان در اردبیل

به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به همشهریان و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت و درمان در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پرستار مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش، افزود: به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به همشهریان و عزاداران حسینی ایستگاه سلامت در امام‌زاده سید صدرالدین اردبیل برپا شده و خدمات مختلف پزشکی، فرهنگی و آموزشی در این مرکز انجام خواهد شد.

وی بر ضرورت اجرایی شدن چنین برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف تأکید کرد و گفت: پایش فشار خون و قند خون، ثبت نام و صدور کارت اهدای عضو و مشاوره بهداشتی و سلامت از خدمات ارائه شده در این ایستگاه خواهد بود.

مدیرعامل موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش به توضیح دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز پرداخت و ادامه داد: محاسبه شاخص توده بدنی، مشاوره مامایی، توزیع ویتامین D3 و بروشور مرتبط با سلامت از دیگر خدمات ارائه شده در این ایستگاه خواهد بود.

پرستار از گسترش این برنامه به نقاط محروم شهر برای حمایت از محرومان و مستضعفین در روزهای آینده خبر داد و گفت: این برنامه مصادف با اربعین حسینی در روز پنجشنبه 18 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر در امام‌زاده سید صدرالدین شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

برپایی ایستگاه سلامت در امام‌زاده سید صدرالدین اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار