برپایی غرفه نذر کتاب برای اولین بار در کرمانشاه

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی غرفه نذر کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پریسا محمدی  معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت:امسال برای نخستین‌بار با احداث غرفه نذر کتاب در این نمایشگاه، از خانواده‌ها خواسته شده کتاب‌هایی که در منزل دیگر مورد استفاده نیست را به این غرفه اهدا کنند تا در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه کتاب‌فروشان استان چند سالی است در طرح کتاب ایرانی با هدف برپایی یک نمایشگاه دائمی در استان کرمانشاه فعالیت دارند گفت:کتاب‌فروشان اگر می‌خواهند از تسهیلات و تجهیزات استفاده کنند باید مغازه کتاب‌فروشی آن‌ها بر خیابان، ویترین مملو از کتاب و در معرض دید مشتری داشته باشند.

مسؤول برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه افزود: تا سقف 300 میلیون تومان به کتاب‌فروشان برحسب تشخیص کارشناسان، تسهیلات تعلق می‌گیرد.

محمدی آدرس پیش خرید بن‌های کتاب از طریق الکترونیکی به آدرسWWW.iCfi.ir معرفی کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه حدود 10 تا 20 درصد تخفیف برای عموم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

ارائه تسهیلات به کتاب فروشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.