فرماندار دامغان؛

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی برای کشت گیاهان گلخانه ای در دامغان

بیش از 30 میلیارد ریال برای کشت گیاهان گلخانه ای در شهرک صنعتی دامغان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: در مجتمع های گلخانه ای در دامغان که زیر ساخت های آن با صرف بیش از 6 میلیارد ریال انجام شده است برای سه محصول سبزی و صیفی، قارچ و گیاهان دارویی ظرفیت تولید وجود دارد.


وی با اشاره به سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی دامغان برای کشت محصولات گلخانه ای، افزود: این مجتمع در زمینی به وسعت 30 هکتار احداث شده که در مجموع 15 هکتار آن زیر کشت گیاهان دارویی، سبزی و صیفی و قارچ رفته است.


فرماندار دامغان افزود: سالانه بیش از 100 تن قارچ و 2 تن سبزی و صیفی در مجتمع های گلخانه ای در دامغان  تولید می شود.


مجد تصریح کرد: معافیت کارگاه های کوچک در بحث بیمه، ایجاد خط اعتباری برای محصولات راهبردی، پیگیری مصوبات لازم برای رفع موانع تولید، توسعه شهرک های گلخانه ای، پیگیری موضوع خشکسالی از جمله اصولی است که توجه به آن موجب توسعه اقتصادی و کشاورزی می شود.


وی افزود : با فعالیت مجتمع های گلخانه ای در دامغان و تکمیل کامل ظرفیت ها، سطح زیرکشت گلخانه ها در این شهرستان در چهار سال گذشته به حدود 250 هکتار رسیده است.

 

فرماندار دامغان اظهار داشت : تامین آب و افزایش واگذاری زمین برای راه اندازی واحد های گلخانه ای از دغدغه های اساسی تولیدکنندگان در شهرستان دامغان است.


انتهای پیام / د


سرمایه گذاری برای کشت گیاهان گلخانه ای در دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار