عبدالله الدقاق در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راه حل امنیتی سبب پیچیده تر شدن اوضاع در بحرین می شود

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران گفت: راه حل امنیتی سبب پیچیده تر شدن اوضاع در بحرین شده و این گونه رفتارهای آل خلیفه کمکی به حل بحران در بحرین نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله الدقاق نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران در گفت وگو با  خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره آخرین تحولات بحرین عنوان کرد: اوضاع در بحرین بصورت امنیتی و کشنده است.

وی با بیان اینکه پرونده بحرین به یک پرونده بین المللی و منطقه ای در دست عربستان سعودی و آمریکا تبدیل شده است تصریح کرد: آنچه که حاکم بر صحنه سیاسی بحرین است نهادهای امنیتی و بریتانیایی بوده که اوضاع را در این کشور اداره می کنند.


نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران با تاکید بر اینکه راه حل های امنیتی سبب پیچیده تر شدن اوضاع در بحرین می شود، افزود: این گونه رفتارهای آل خلیفه کمکی به حل بحران در بحرین نمی کند.

حجت الاسلام شیخ عبدالله الدقاق با بیان اینکه حکومت بحرین باید با مردم و رهبران شیعیان بحرین گفت و گو کند تا کشور به آرامش برسد اضافه کرد: آل خلیفه، آل سعود و انگلستان تصمیم به یکسره نمودن اوضاع امنیتی در بحرین نموده اند.امیدواریم با پایداری مردم و رهبران شیعیان بحرین خصوصا آیت الله شیخ عیسی قاسم واقعیت آشکار شود.


نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران درباره آخرین وضع آیت الله شیخ عیسی قاسم بیان داشت: امیدواریم در آینده نزدیک شیخ عیسی قاسم آزاد شوند؛ البته ایشان در مواضع خود ثابت بوده و تا تحقق کامل خواسته های عادلانه مردم بحرین کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار