سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 55 هزار زائر اربعین در طی 16 روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 55 هزار و 476 زائر اربعین در طی 16 روز گذشته از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 55 هزار زائر اربعین در طی 16 روز گذشتهمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص امدادرسانی هلال احمر در اربعین حسینی ٩٦ از یکم تا شانزدهم آبان در سطح کشور اظهار کرد: در طول این مدت 55 هزار و 476 نفر به مراکز امدادی هلال احمر مراجعه کرده اند که به 19 هزار و 547 نفر خدمات سرپایی ( خدمات سرپایی به اتباع افغانستانی:٩٠٩ نفر-  اتباع پاکستانی: ٣٢٥نفر)ارائه شد.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح امدادی اربعین 145 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و از 14 هزار و 208 نفر تست فشار و قند خون گرفته شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت به 21 هزار و 589 نفر خدمات اسکان اضطراری(اسکان اضطراری به ٦٢٥٧ نفر از اتباع پاکستانی در پایانه میرجاه – استان سیستان و بلوچستان) ارائه شد.

 سلیمی در رابطه با  پوشش امدادی حوادث ترافیکی زائرین اربعین از دهم تا شانزدهم آبان در سطح کشور بیان کرد: در طول این مدت 26 ماموریت ترافیکی انجام شد که در این حوادث 131 نفر آسیب دیده بودند و امدادگران هلال احمر 44 نفر را به مراکز درمانی منتقل و 5 نفر را سرپایی درمان کردند.

انتهای پیام/

اسکان اضطراری بیش از 21 هزار و 589 زائر اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار