قابلیت ارسال توییت تا 280 حرف به توییتر اضافه شد

سرانجام قابلیت ارسال 280 حرف برای دسترسی عموم فعال شد و کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند به جای 140 حرف، 280 حرف در توییت های خود ارسال کنند.

قابلیت ارسال توییت تا 280 حرف به توییتر اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در حالی که همگان از اتفاق رخ داده متعجب بودند، یکی از کاربران توییتر این شبکه اجتماعی را هک کرد و از خلا نرم افزاری به وجود آمده سوء استفاده کرد و توییتی با بیش از 35 هزار حرف در صفحه شخصی خود ارسال کرد.

پس از این اتفاق همه خبرگزاری ها این اتفاق را ثبت کردند و توییتر به سرعت، کاربر متخلف را از توییتر حذف کرد و پیام او نیز از این شبکه اجتماعی پاک شد.

اما امروز توییتر اعلام کرده است که قابلیت ارسال 280 حرف برای عموم فعال شده است و از این پس کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند به جای 140 حرف، 280 حرف در توییت های خود ارسال نمایند.

گفتنی است؛ پیش از این قابلیت ارسال 280 حرف برای برخی از کاربران خاص وجود داشت اما از این پس این قابلیت برای عموم کاربران توییتر فعال شده است.

توییتر دلیل این اقدام خود را جذب کاربران بیشتری دانست که قصد دارند پیام های طولانی تری در صفحه شخصی خود ارسال کنند اما تاکنون قادر به انجام آن نبودند.

 

انتهای پیام/

 ارسال 280 حرفدر توییتر فعال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.